וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנה אחרי: איפה נמצאים השחקנים שמינסוטה העדיפה על פני סטף קרי?

ב-2009 ויתרו הטימברוולבס על מי שעתיד להיות קלע השלשות הטוב בתולדות ה-NBA. במבט לאחור המהלך נראה עוד יותר מגוחך

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד

קבוצות ה-NBA מתכוננות בקדחתנות לקראת חזרת הליגה, שצפויה לחדש את משחקיה באורלנדו ב-31 ביולי. מינסוטה טימברוולבס, שהחזיקה במאזן 45:19 בטרם הופסקה הליגה, לא תיקח חלק בטורניר סיום העונה עקב מאזנה הדל. עם זאת, היום (שישי) לפני 11 שנה הוולבס קיבלו החלטה מעניינת, שיכול להיות שאם היו מהרהרים עליה עוד קצת - היום הם היו במקום אחר לגמרי. לוולבס עמדו שתי אופציות לבחור את מי שהפך להיות אחד הכוכבים הגדולים בליגה, סטפן קרי, אך הם ויתרו.

דראפט 2009 היה משופע ברכזים, אך ארבע הבחירות הראשונות היו שחקנים מעמדות אחרות (בלייק גריפין, האשים תאביט, ג'יימס הארדן וטייריק אוואנס). הוולבס התכבדו בבחירה השישית בדראפט זה, ולאחר טרייד עם הוויזארדס במסגרתו העבירה מינסוטה לוושינגטון את רנדי פוי ומייק מילר כך שלרשותה עמדו בחירות 5 ו-6, בק טו בק. את בחירה מספר 5 ניצלו הוולבס כדי לבחור את ריקי רוביו, שהיה אז כישרון מבטיח, אך את בחירה מספר 6 ניצל הארגון כדי לבחור את... ג'וני פלין. גולדן סטייט, שבחרה שביעית, בחרה בסטפן קרי - והשאר היסטוריה.

סטפן קרי נבחר בדראפט 2009. GettyImages
יכול היה להיות במקום אחר לגמרי. סטפן קרי בדראפט 2009/GettyImages

פלין, שהיה כוכב במכללת סירקיוס ואף נבחר לרוקי העונה בשנת 2008, התחיל לא רע את קריית ה-NBA שלו בוולבס, והעמיד ממוצעים של 13.5 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק, לפני שהפציעות דחקו אותו מחוץ לליגה ולבסוף לפרישה ב-2014 לאחר עונה בקאפו ד'אורלנדו האיטלקית. רוביו אגב, שהמשיך לשחק שנתיים באירופה לאחר שנבחר, לא זכה מעולם לשחק עם פלין.

אגב, מסתבר שקרי הוא לא הפספוס היחיד של הוולבס בדראפט זה. מינסוטה ויתרה בנוסף על שחקנים כמו ג'רו הולידיי (נבחר במקום ה-17 על ידי פילדלפיה), ג'ף טיג (נבחר במקום ה-19 על ידי אטלנטה), פטריק בברלי (נבחר במקום ה-42 על ידי הלייקרס) ופאטי מילס (נבחר במקום ה-55 על ידי פורטלנד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully