וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות רעות ללברון: אייברי בראדלי החליט לא לסיים את העונה עם הלייקרס

השוטינג גארד הוותיק העדיף לוותר על השתתפות ב"בועה" בדיסניוורלד מסיבות משפחתיות: "בני זקוק לי". ג'יי אר סמית' בדרך?

צילום מסך

בשורות רעות ללברון ג'יימס לפני חידוש עונת ה-NBA: אייברי בראדלי הודיע הלילה (בין שלישי לרביעי) ללייקרס שהוא לא מתכוון להתייצב לחלק האחרון של העונה שיתקיים ב"בועה" בדיסניוורלד שבאורלנדו, בעיקר מסיבות משפחתיות.

בשבועות האחרונים בראדלי היה מהקולות הבולטים נגד חידוש הליגה מחשש שהדבר יגרום לדעיכת מחאת השחורים בארצות הברית, אולם הסיבה האמיתית להחלטה להיעדר היא בראש ובראשונה משפחתית: בנו בן ה-6 סובל מבעיות כרוניות במערכת הנשימה, מוגדר בקבוצת סיכון להידבקות בקורונה, ולכן לא אמור היה לעמוד ברף הבריאותי המחמיר שמאפשר לבני משפחה להיכנס ל"בועה" באורלנדו.

אייברי בראדלי, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
יחסר ללייקרס בשני צדי המגרש. אייברי בראדלי/GettyImages

לאחר לבטים רבים, החליט בראדלי שפתח בחמישייה ב-44 משחקים העונה, העמיד ממוצע של 8.6 נקודות למשחק ונחשב לשחקן מפתח בהגנה העוצמתית של הלייקרס, להעדיף את המשפחה על פני הכדורסל. "עד כמה שאני מחויב ללייקרס ולחבריי לקבוצה, אני בסופו של דבר משחק כדורסל עבור המשפחה שלי. לכן, בתקופה כזו אני לא מסוגל לדמיין את עצמי מקבל החלטה שיכולה לסכן את הבריאות של בני משפחתי, אפילו אם מדובר בסיכון הכי קטן שיכול להיות", הסביר בראדלי את ההחלטה. "אני מבטיח שאשתמש בתקופה הזו כדי ליצור פרויקטים לחיזוק הקהילה השחורה".

קנטאביוס קולדוול פופ הוא המועמד הטבעי להחליף את בראדלי בחמישייה של הלייקרס, אולם סביר להניח שכעת תשתמש הקבוצה באפשרות להחתים שחקן נוסף. על פי ESPN, המועמד המוביל להצטרף הוא לא אחר מאשר ג'יי אר סמית', ששיתף פעולה עם לברון ג'יימס בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully