וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מול הקליפרס כבר ביום המשחקים הראשון של העונה המחודשת

לברון וקוואי ייפגשו ב-30 ביולי באורלנדו, אחרי הקרב בין יוטה וניו אורלינס. סילבר: "אם הווירוס יתפשט בתוך הליגה, אולי נפסיק"

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד מוחה על הריגת ג'ורג' פלויד

בזמן שמחכים ב-NBA לתוצאות בדיקות הקורונה של השחקנים השונים, החליטו בליגה על שני המשחקים שיפתחו את העונה המחודשת: ב-30 ביולי ייפגשו ניו אורלינס ויוטה, ומיד לאחר מכן נקבל את המנה העיקרית בדמות הדרבי של לוס אנג'לס - הלייקרס מול הקליפרס.

למחרת יתקיימו שישה משחקים נוספים. בסך הכל, לקבוצות השונות יהיו שבועיים עד אשר תוכרע תמונת הפלייאוף.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול קוואי לאונרד. AP
אנחנו כבר לא יכולים לחכות. לברון מול קוואי/AP

"אנחנו יודעים שהקורונה תהיה איתנו בעתיד הקרוב", הודה הקומישנר אדם סילבר. "לא נותרה לנו ברירה אלא ללמוד לחיות עם המגפה הזו. אף אפשרות אינה נטולת סיכונים".

על אף העליה במספר החולים בפלורידה, סילבר ממשיך לשדר ביטחון מלא בהחלטה לחדש את העונה באורלנדו: "כמובן שמידת החששה עלתה, אבל היא עלתה בכל המדינה. הוגן יהיה לשאול האם קיבלנו החלטה נכונה כשבחרנו באורלנדו, אבל אנחנו מרגישים בנוח איתה".

כשנשאל מה יקרה האם שחקן יימצא חיובי בבדיקה בזמן חידוש הליגה, השיב: "עדיין לא עברנו על כל התרחישים, אבל השחקן הזה ייכנס לבידוד, בין הוא אולסטאר או שחקן שולי. ואז נמשיך. קבוצה כלשהי תהיה בנחיתות, ונתייחס לבדיקה החיובית כאל פציעה. לא נעכב את תחילת הפלייאוף. אם נראה התפשטות משמעותית בתוך הקהילה שלנו, יכול להיות שזה יוביל אותנו להפסיק".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully