וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הנדבקים ב-NBA עולה, דוראנט: "אם הייתי כשיר, לא הייתי מגיע לאורלנדו"

החשש בליגה הטובה בעולם גובר: בארצות הברית משוכנעים ש"יש יותר שחקנים חולי קורונה ממה שמספרים", דוראנט טוען: הבועה לא באמת בטוחה

צילום מסך

החשש בקרב שחקני ה-NBA לקראת חידוש המשחקים ב-31 ביולי הולך וגובר. מאז החלו הקבוצות לערוך בדיקות קורונה לקראת היציאה לבועה בדיסניוורלד התגלו בסך הכל שישה שחקנים חולים: ניקולה יוקיץ' מדנבר, מלקום ברוגדון מאינדיאנה, באדי הילד, אלכס לן וג'בארי פארקר מסקרמנטו ודרק ג'ונס ממיאמי.

בסך הכל, מאז פרוץ הנגיף התגלו 19 שחקנים חולים, כולל השישה שמאומתים נכון לימים האחרונים. אבל על פי זאק לואו מ-ESPN, יש עוד לא מעט שחקנים שנדבקו בקורונה ולא נחשפו.

"אני אומר את זה בביטחון של 100 אחוז: יש עוד לא מעט שחקנים שיצאו חיוביים בבדיקות, אבל לא דווח עליהם", אמר לואו.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן דטרויט פיסטונס ת'ון מייקר. AP
כמה עוד שחקנים חולים יש? ניקולה יוקיץ'/AP

ב-NBA מנסים להבטיח עד כמה שניתן שהבועה תהיה בטוחה. על פי טים בונטמפס מ-ESPN, הליגה אפילו מתכוונת להשתמש בקציני מבצעים בכירים מהצבא האמריקני כדי לאבטח את הבועה ולשמור על ביטחונם של השחקנים.

אבל את חלק מהשחקנים זה לא מספק, גם לא את קווין דוראנט שאמנם לא ייטול חלק במשחקים ממילא בשל התאוששותו מפציעה, אבל נמצא בעמדת השפעה. "אני חושב שלא הייתי מתייצב למשחקים גם אם הייתי כשיר", אמר דוראנט, שחלה בעצמו בקורונה והספיק להחלים. "הסיטואציה נראית משוגעת כרגע, ויש המון חוסר ודאות. אנחנו רואים עדיין המון הידבקויות, וזה מצב כל כך לא צפוי. בתור אחד שממילא לא משחק, יכול להיות שקל לי להגיד שלא הייתי מגיע. אבל כנראה שגם אם הייתי בריא הייתי מוותר על זה".

יחד עם זאת, דוראנט אומר ש"אם שחקנים מרגישים מספיק בטוח כדי לשחק, זה בסדר גמור. אני איתם. אבל אני תומך גם במי שלא מרגיש מספיק בטוח כדי לשחק. אני חושב שהכל תלוי במה השחקנים רוצים. מה שעובד לטובת רוב השחקנים, אני תומך בו. כנראה שאני באופן אישי הייתי קצת חושש להגיע לאורלנדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully