וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס גרצ'קין: "אחרי באר שבע היינו נסערים כאילו הפסדנו בגמר הצ'מפיונס"

26.6.2020 / 13:27

המגן התראיין לרדיו ירושלים והכחיש שמורגשת ירידת מתח בחדר ההלבשה: "הפגרה עצרה אותנו". נדחתה התביעה של הפועל חיפה

דוברות הפועל חיפה

בית"ר ירושלים רוצה להבטיח את הכרטיס לאירופה, וכדי להתקרב לכך היא קודם כל צריכה לנצח את הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב. לקראת המשחק התראיין המגן השמאלי מקס גרצ'קין לרדיו ירושלים, והכחיש שיש ירידת מתח בקבוצה.

"אני יכול להבין שמהצד דברים לא נראים טוב, אבל אנחנו לא מתייחסים למשחקים כאל גארבג' טיים", אמר. "מי שראה את חדר ההלבשה אחרי שבאר שבע השוותה נגדנו בדקה ה-90, היה יכול לחשוב שהפסדנו בגמר ליגת האלופות. עד כדי כך היינו בסערת רגשות. אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים, לא יכולנו לעשות הכנה יותר טובה לחזרה, אבל כרגע הדברים לא פשוטים".

"פגרת הקורונה הפתיעה את כל העולם ואת עולם הספורט בפרט", הוסיף גרצ'קין. "לא שיחקנו שלושה חודשים וזה הוציא אותנו מכושר, היינו בשיא שלנו מבחינת הכושר וזה עצר אותנו. עשינו את כל המאמצים במהלך הקורונה דרך הזום ובכל דרך אפשרית אבל זה עדיין לא כושר משחק. צריך לשחק כדי לקבל כושר משחק. זה פגע בנו, החזרה לא הייתה הכי חדה בעולם אבל זה לא תירוץ, אנחנו צריכים להיראות יותר טוב".

שחקני בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין, עלי מוחמד. דני מרון
הפגרה השפיעה לרעה. גרצ'קין מימין/דני מרון

לגבי העונה שלו באופן אישי אמר: "המעבר ממועדון כמו חדרה למועדון גדול כמו בית"ר זה משהו שחלמתי עליו. אני עושה דברים יותר טוב או פחות טוב, אבל התשוקה והרעב להצליח זאת הגאווה הכי גדולה שלי".

על הציפיות מהקבוצה: "כשסימנו את המטרות של העונה הזאת אמרנו שנהיה קבוצת צמרת שתשחק כדורגל טוב, התקפי ומהנה. אני חושב שברוב העונה היו לנו משחקים טובים מאוד. היו לנו חודשיים שלא הפסדנו אף משחק. אני לא רוצה לתרץ את זה בפציעה או מכירה של שחקן מרכזי, צריכים להיראות טוב בלי קשר לשחקן כזה או אחר, אבל היו קשיים בדרך. אנחנו חווים פלייאוף קשה אבל עושים הכל כדי לשפר את זה. בשני המשחקים האחרונים ובמיוחד נגד באר שבע כבר רואים כדורגל טוב יותר".

על העונה הבאה: "אנחנו לא מתעסקים בזה. קודם כל רוצים להבטיח את המקום השלישי ואירופה. אותי לימדו שברגע שמתחילה עונה ומציבים מטרות, ברגע שאתה עומד בהן אתה מבטיח לעצמך את העונה הבאה. יש לנו מה להשתפר אבל מבחינת מיקום המטרה היא אירופה. אם נשיג את זה, נוכל להתקדם לקראת העונה הבאה".

seperator

המוסד לבוררות וגישור בהתאחדות לכדורגל דחה היום (שישי) את תביעתה של הפועל חיפה נגד בית"ר ירושלים וניר קלינגר, בגין מה שהוגדר על ידי הקבוצה מהכרמל כ"התנהלות לא חוקית" סביב החתמתו של המאמן בבית"ר באוקטובר 2018.

הפועל חיפה תבעה מבית"ר ומקלינגר פיצוי בגובה מיליון שקל על המעבר ה"לא אתי", אולם הדיין עו"ד עמיאל תגר פסק כי לא נפל רבב בהתנהלותה של בית"ר. הוא אף חייב את הפועל חיפה בתשלום הוצאותיה המשפטיות של בית"ר.

"אנו מברכים על ההחלטה ששמה חותם על ההתנהלות הנקיה והתקינה של הקבוצה בתקופה ההיא", נמסר מבית"ר בתגובה.

קלינגר חתם בבית"ר ירושלים באוקטובר 2018 במהלך בזק, שלושה ימים בלבד אחרי שהודיע על התפטרותו מהפועל חיפה. המאמן לא הצליח להטביע חותם בבית"ר ועזב בסיומה של אותה עונה.

עוד בוואלה!

"התמוטטות עצבים" בבית"ר ירושלים: "איך פספסנו את הניצחון הפעם?"

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ניצחון קטן. קלינגר/קובי אליהו

עוד בבית"ר: אנטואן קונטה התאמן עם הקבוצה לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון ועשוי להיות כשיר. דם עידן ורד ופרדי פלומן יחזרו לסגל. מקס גרצ'קין ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully