וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התמוטטות עצבים" בבית"ר ירושלים: "איך פספסנו את הניצחון הפעם?"

24.6.2020 / 8:19

אכזבה גדולה בחדר ההלבשה של בית"ר אחרי התיקו נגד באר שבע: "הם לא ניסו לתקוף". חוגג מודאג: הבקרה לא תכיר בהכנסות ממנויים וכרטיסים?

דוברות הפועל חיפה

עיקרי הדברים

- שחקני בית"ר מאוכזבים מהתיקו: "היתה התמוטטות עצבים. איך פספסנו ניצחון?"

- איתמר ניצן: "סיבכנו לעצמנו את החיים בפלייאוף, נצטרך לעבוד קשה עד הסוף"

- לירן רוטמן ממשיך להשתפר, עדיין לא ברור אם בית"ר תרכוש אותו ממכבי פתח תקוה

- חוגג מודאג מהעונה הבאה: הבקרה לא תכיר בהכנסות ממנויים ומכירת כרטיסים?

seperator

1. השחקנים ב"התמוטטות עצבים" אחרי התיקו הלא משקף

הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה ב-1 במרץ, עם שער ניצחון בנגיחה של אורי מגבו נגד מ.ס אשדוד בזמן פציעות. מאז הקבוצה הודחה מהגביע ואתמול (שלישי) אחרי ה-2:2 עם הפועל באר שבע השלימה שישה משחקי פלייאוף ללא ניצחון.

ההבדל הגדול הוא שאתמול בית"ר שיחקה כדורגל איכותי, הייתה טובה בכמה דרגות מבאר שבע וירדה מהמגרש מאוכזבת ממשחק שברח לה מהידיים. היא שוב יצאה עם המחמאות, אבל בלי הנקודות. "אנחנו בהתמוטטות עצבים, איך פספסנו את זה?", אמרו השחקנים אתמול. "היינו טובים מבאר שבע בארבע דרגות, זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו השנה וספגנו שני שערים כשבאר שבע בכלל לא ניסתה לתקוף".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. דני מרון
השחקנים לא מילאו את ההוראות שלו. רוני לוי/דני מרון

2. איתמר ניצן: "יכולנו לעשות לעצמנו חיים קלים בפלייאוף"

זה לא רק חוסר מזל, אלא גם קצת נאיביות. בבית"ר עבדו השבוע על מצביים נייחים, באימונים הודגש שמו של מיגל ויטור וההוראה הייתה לסייע לדיוגו ורדאסקה בשמירה עליו עם שחקן נוסף. גם במקרה של תומר יוספי הנסיבות דומות: הוא כבש בסיבוב הקודם בטדי, וגם אז כמו אתמול ברח לשחקני בית"ר וגרם למבוכה. רוני לוי היה מרוצה מהיכולת של השחקנים ויצא מעודד מהיכולת, אך אחרי שיראה את הגולים שספג, יהיה לו מה להגיד לשחקנים.

"זה מאוד מאכזב. יכולנו לעשות לעצמנו חיים קלים בפלייאוף הזה, אבל נצטרך להילחם עד הסוף", אמר איתמר ניצן בסיום. "בשני המשחקים האחרונים אנחנו מראים יכולת די טובה, מגיעים להמון מצבים, והיום גם כבשנו שערים יפים. הבעיה היא שספגנו שני שערים שלא היינו צריכים לספוג, אבל זה חלק מהכדורגל. נצטרך לנצח בשבוע הבא כדי להבטיח את המקום השלישי ואת הכרטיס לאירופה".

לירן רוטמן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. דני מרון
בית"ר תקטוף את הפירות? לירן רוטמן/דני מרון

3. רוטמן ממשיך בתהליך החיובי, בית"ר ירושלים תרכוש אותו?

לירן רוטמן הוא נדוניה שהביא בניון לבית"ר עוד כשהיה שחקן. הוא שיחק איתו במכבי פתח תקוה, המליץ עליו עוד לפני שמונה לתפקיד ואמר שעם קצת סבלנות, יכול לצאת ממנו שחקן טוב.

רוטמן עובר תהליך העונה. רוני לוי לא עשה לו חיים קלים והעביר אותו כברת דרך מקצועית בשלבים עד שהפך לשחקן בשל - בחצי הראשון של העונה לא מעט פעמים הוזמנו למשחק 19 שחקנים וכשהוקראו ה-18 הסופיים רוטמן נשאר בחוץ וצבר תסכולים. אבל הקשר הצעיר לקח את הכל למקום חיובי של עבודה קשה, שיפר משמעותית את הקצב והאגרסיביות והפך לאט לאט למתחרה ראוי על מקום בהרכב. בשבוע שעבר הוא פתח על חשבונו של ליוואי גרסיה ואתמול המשיך לקבל קרדיט והמשיך להוכיח את עצמו. רוטמן עדיין לא שייך לבית"ר, בשבועות הקרובים יינתן פסק בוררות שיקבע את הסכום אותו תצטרך בית"ר לשלם למכבי פתח תקוה עבורו. ההערכה היא כי מדובר בסכום של לא יותר מ-300 או 400 אלף שקל. במצבה הכלכלי של בית"ר לא בטוח שיהיה לה את הכסף הזה, אך אם היא תוותר עליו זה יהיה חבל מאוד כי רוטמן כבר הבשיל ויכול להיות שחקן משמעותי בקבוצה בשנים הבאות.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם אלי אוחנה. דני מרון
חוגג עוקב בדאגה לקראת העונה הבאה/דני מרון

4. הבקרה לא תכיר בהכנסות של בית"ר, חוגג ממשיך להילחם

נציגי בית"ר הבינו אתמול מהבקרה התקציבית כי בשנה הבאה לא יכירו בשום הכנסות ממנויים ומכרטיסים וגם לא מהכנסות נוספות, עד שיוכח שהן קיימות. המשמעות מבחינת בית"ר היא שהבקרה לא תכיר בהכנסות שלה בגובה של למעלה מ-12-14 מיליון שקל - מה שעלול לגרום לה לא לפתוח את העונה הבאה מכיוון שכרגע יש לה התחייבויות של קרוב ל-40 מיליון שקל.

בשבוע הבא תתקיים ישיבת מנהלת בנושא ורק לאחריה יחליטו בבית"ר כיצד לפעול. לא מעט בעלי קבוצות עשויים להצטרף לעמדתו של משה חוגג לפיה ללא קהל או עזרה משמעותית מהמדינה, הליגה לא צריכה להיפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully