וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-250 שוטרים, קנסות ואפס סבלנות: המשטרה נערכת לדרבי התל אביבי

26.6.2020 / 11:06

במשטרת ישראל נערכים למשחק בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב (שבת, 21:00, ספורט 5), בסיומו הצהובים עשויים לחגוג אליפות. ארז כלפון: "אנחנו רוצים לעבור את המשחק הזה בשלום ומצפים שהקהלים כלל לא יגיעו"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה מחוץ לבלומפילד

במנהלת הליגות שבעי רצון מהתייחסות המשטרה לדרבי התל אביבי מחר (שבת, 21:00, ספורט 5) בסיומו עשויה מכבי תל אביב לחגוג אליפות רשמית. אתמול (חמישי) הגיעה משלחת של הנהלת מכבי תל אביב לפגישה במנהלת לקראת המשחק וזאת במקביל לפגישות שניהלו יושב ראש המנהלת ארז כלפון והמנכ"ל ניקולס לב עם מפקדי כוח המשטרה, שתפרוש למעלה מ-250 שוטרים מסביב לבלומפילד כבר בשעה מוקדמת. השיטור יהיה גלוי וסמוי ולשוטרים ניתנה הנחייה לפעול בצורה נחושה ובאפס סבלנות כלפי מפרי סדר. קנסות יינתנו למי שלא יעטה מסכה ולמי שיהיה שותף להתקהלות של מעל 50 איש יחד. המשטרה תפרוש מחסומים ופרשים על סוסים יהיו בנקודות מפתח מסביב לאצטדיון. במשטרה גם רוצים הפעם למנוע את כל תהלוכות האוהדים לכיוון העיר יפו כפי שהיו אחרי משחק הדרבי האחרון, אז התפתחו עימותים בין אוהדי מכבי תל אביב לערבים תושבי יפו.

אכיפת תקנות החירום ביפו 23 ביוני 2020. נתי שוחט, פלאש 90, פלאש 90
יחלקו דוחות לאוהדים ללא מסכות. שוטרי משטרת ישראל בפעולה/פלאש 90, נתי שוחט, פלאש 90

כלפון אמר לוואלה! ספורט בנושא: "הדברים מאוד ברורים. אנחנו רוצים לעבור את המשחק הזה בשלום ומצפים שהקהלים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב כלל לא יגיעו לאצטדיון. אנחנו נערכים ביחד עם המשטרה והקבוצות למנוע מראות שכבר ראינו בעבר ואף מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully