וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני הפציר באוהדי מכבי תל אביב: "אל תגיעו לאצטדיון ולא לקרבתו"

25.6.2020 / 18:07

קפטן הצהובים הזהיר את האוהדים בגלל נגיף הקורונה: "הבריאות שלכם חשובה יותר מכל חגיגת אליפות". איביץ': "צריך להוציא את פרטים החשובים מהמשחק ולשתף עם השחקנים"

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפגוש בשבת (21:00) את הפועל תל אביב לדרבי התל אביבי שבו נקודה תבטיח לצהובים אליפות שנייה ברציפות. ולאדן איביץ' המאמן שעומד להיות חתום על האליפות הזו, התייחס למשחק וגם על מה שמצפה לאחר מכן.

"למען האמת מיד אחרי הדרבי היה לנו עוד משחק כך ששכחנו מזה והכנו את השחקנים למשחק נגד הפועל חיפה", אמר איביץ' לאתר הרשמי של הקבוצה, "בתנאים כאלה ובתקופה כה קצרה בין המשחקים אין הרבה זמן לחשוב על המשחקים, בעיקר אם ניצחת. במצב כזה צריך להתמודד עם הלו"ז, להוציא את פרטים החשובים מהמשחק ולשתף עם השחקנים".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
יחגוג אליפות בדרבי? ולאדן איביץ'/דני מרון

שרן ייני הקפטן הפציר באוהדי מכבי תל אביב שלא להגיע למשחק ואמר: "לפני שאדבר על הדרבי אני רוצה לבקש משהו בנימה אישית - לא להגיע לאצטדיון ולא לקרבת האצטדיון, לא לקרית שלום ולא לקרבת קרית שלום, כל זה בשביל לשמור על הבריאות שלכם. שכיחות נגיף הקורונה הולכת ועולה, מצאו חולה מאומת מחוץ לאצטדיון באחד המשחקים, ותקריות שהיו מחוץ לאצטדיון במשחקים הקודמים לא הוסיפו. אני מבקש מכם לצפות בבית, ליהנות איתנו, הבריאות שלכם הרבה יותר חשובה מכל חגיגת אליפות".

על כך שאין אוהדים במגרשים: "יוצא לנו לדבר על זה שאין אוהדים, חלק מהשחקנים זה מקשה עליהם, חלק מהשחקנים פחות, אני מבחינתי מאוד אוהב תקשורת וזה מקל על התקשורת שלי עם השחקנים האחרים, אם יש לי הוראה כזו או אחרת אז הם יכולים לשמוע תוך כדי המשחק, יכולים להעביר הרבה יותר מסרים. יש שחקנים שצריכים יותר דרבון ויש שחקנים שצריכים פחות, בכל מקרה זה פחות כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully