וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב ידרשו סעיף שחרור נמוך לחו"ל בתמורה לקיצוץ

24.6.2020 / 8:13

ההכנות לעונה הבאה בעיצומן. אחרי עוד הפסד, גם השחקנים מודים: "אי אפשר לשחק רק עם ילדים, לא משנה כמה הם מוכשרים"

דוברות מכבי חיפה

בהפועל תל אביב מפנימים שעם כל הכבוד ל"מהפכה הצעירה" שבוצעה במועדון, ללא צירוף שחקנים משמעותיים הקבוצה תתקשה להתרומם בעונה הבאה. אתמול (שלישי) למרות דקות טובות לפרקים, האדומים הפסידו ללא תנאי 3:1 למכבי חיפה ואפשר היה לראות את חוסר הביטחון של השחקנים אחרי כמה הפסדים רצופים. גם משה סיני אמר בסיום לאנשי המועדון: "אסור להפיל הכול על הצעירים אחרת נהרוס אותם, נהיה חייבים פה שחקנים שכבר התמודדו עם לחץ".

מרווין פירסמן שתופקד אמש בקישור, אמר בסיום: "אנחנו לא משחקים טוב בשבועות האחרונים, זה לא סוד. צריך לשפר מספר אלמנטים במשחק כדי לחזור ליכולת שהצגנו בתחילת הפלייאוף. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה מהר כי יש לנו דרבי בשבת וזה תמיד משחק מיוחד לשני הצדדים. זה לא נורמלי שיש כל כך הרבה משחקים בפרק זמן קצר, זה קשה מאוד פיזית. למרות זאת, כיף לראות את הצעירים שלנו משתלבים, זה זמן טוב עבורם ללמוד ולהתחשל".

שחקן מכבי חיפה, צ'ארון שרי, מול דורון ליידנר, שחקן הפועל תל אביב. טל לוי
בהפועל תל אביב מבינים שליד הכישרונות מהנוער, צריך כמה שחקנים עם ניסיון. ליידנר אתמול/טל לוי

במתחם חודורוב מרוצים מהשילוב וההתחשלות של הצעירים, אבל הפועל תל אביב זה מועדון עם ציפיות והרבה אוהדים. האופוריה של תחילת הפלייאוף קצת יצרה בלבול ביחס למצב האמיתי של הקבוצה, שתתקשה להיאבק על מקום בפלייאוף העליון בעונה הבאה ללא צירוף שחקנים משמעותיים. סיני וניר קלינגר רוצים 4-5 כאלו.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "אולי זה טוב מה שקורה במשחקים האחרונים, שיבינו שבהפועל אי אפשר לשחק רק עם ילדים ולא משנה כמה הם מוכשרים. צריך כאן שחקנים שעברו משהו ברמות הכי גבוהות, בקבוצות גדולות ובלחץ עם קהל, אחרת נצטער על זה בעונה הבאה".

בנוגע לעונה הבאה, בקרת התקציבים הודיעה לקבוצות שהיא לא היא לא תכיר בהכנסות ממכירת מנויים וכרטיסים לעונה הבאה, אבל במועדון אומרים שהתכוננו לסיטואציה מראש, בנו סגל שמבוסס בעיקר על שחקנים שעלו מהנוער וחיילים ויוכלו לעמוד בכך כלכלית. יחד עם זאת, במועדון עשויים להצטרף להתאגדות חלק מבעלי הקבוצות שמסרבים לפתוח את הליגה בעונה הבאה ללא קהל.

בהפועל תל אביב הציעו לשחקנים מתווי קיצוץ שונים של 20-35 אחוז משכרם בעונה הבאה, כאשר הכספים יוחזרו לשחקנים אם יהיה קהל. חלק מהשחקנים לא מתכוונים להשיב בשלב זה וירצו להמתין להתפתחויות, אך כבר עתה ברור כי חלק מהשחקנים ידרשו סעיף שחרור לחו"ל בחינם בתמורה לקיצוץ. בקיצוץ האחרון בפגרת הקורונה אוראל דגני הוריד את סעיף השחרור שלו מ-200 ל100 אלף יורו. עומרי אלטמן, לו סעיף שחרור לחו"ל בסכום של 300 אלף יורו, עשוי לדרוש להפחיתו וכמוהו שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully