וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: איל ברקוביץ' ויוסי אבוקסיס יאמנו יחד את נבחרת ישראל

26.6.2020 / 10:03

גורמים בסביבת ההתאחדות שמתקשים להכריע בין השניים עובדים על מהלך לפיו הם יעמדו על הקווים בצוותא. מקורבי ברקוביץ' ואבוקסיס: הם יסכימו להצעה כזאת. אברם גרנט עדיין חזק בתמונה

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: הפרת ההנחיות של האקסית של אבוקסיס בני סכנין

צוות איתור המאמן הבא של נבחרת ישראל יוקם במהלך השבוע הבא אבל כבר ידוע כי קיימים גורמים בסביבת יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, שיעמוד בראש הצוות, מנסים להשפיע על העניינים.

כפי שכבר פורסם יש רשימה גדושה של אנשי מקצוע אשר חושקים בתפקיד והקרב על המשרה הבכירה מאוד צמוד. הבוקר (שישי) נודע כי מאחר שיש שלושה מועמדים מובילים כמו אברם גרנט, אייל ברקוביץ' ויוסי אבוקסיס, שקשה להכריע ביניהם, הועלה רעיון אצל גורמים בהתאחדות לכדורגל ובעיקר בסביבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל לפיו איל ברקוביץ' ויוסי אבוקסיס יקבלו יחד את המשרה.

אותם גורמים שהחלו להריץ את הרעיון הזה רוצים מצד אחד את אבוקסיס שמאמן היום ונחשב לאיש מקצוע מוערך, ומצד שני מעוניינים באיל ברקוביץ' אשר יכול להביא בעיניהם לנבחרת ישראל משב רוח רענן ומיוחד כמוהו לא היה סביבה כבר שנים.

איל ברקוביץ' עם יוסי אבוקסיס. צילומים: ברני ארדוב, מערכת וואלה! NEWS
יסכימו לשתף פעולה? אבוקסיס וברקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: ברני ארדוב

אין ספק שברקוביץ', במידה שייבחר, יצטרך מאמן נוסף לצידו. ברקוביץ' גם מבהיר בימים האחרונים בשיחות עם מקורביו כי עד שלא יידע שהולכים עליו, לא יפנה לשום מאמן כדי שיצטרף אליו. אך כאמור אנשים שרוצים לראות אותו בתפקיד ותומכים גם באבוקסיס מנסים להריץ את המהלך ששניהם יקבלו יחד את התפקיד.

חשוב להדגיש כי אותם גורמים יודעים שמדובר בשני אנשים מאוד דומיננטיים. אבוקסיס אמנם עבד לצד אלי גוטמן, אבל זה היה בתקופה אחרת בה היה אבוקסיס רק בתחילת דרכו כמאמן. יחד עם זאת, מעריכים אותם מקורבים שהשניים דווקא יסכימו בסוף למהלך כזה.

חשוב להדגיש עוד כי המועמדות של אברם גרנט עדיין חזקה מאוד ולמרות שהוא כבר היה מאמן נבחרת ישראל בעבר וקיבל את ההזדמנות, יש לו עדיין הרבה תומכים שמשוכנעים שהוא צריך להיות המועמד המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully