וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של ההתאחדות: פיטורים של רוטנשטיינר יקרים יותר מהשארתו

21.6.2020 / 12:40

האוסטרי דורש פיצוי גבוה ומהלך של פרידה עשוי לעלות להתאחדות ביוקר בכל מקרה. חסון בוועדה המקצועית: המחלוקת כלכלית בלבד

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (ראשון) במטרה לנסות להבין כיצד לפתור את בעיית המנהל הטכני. על דבר אחד קיימת הסכמה מלאה כמעט בין כל חברי הוועדה והיא נחיצותו של וילי רוטנשטיינר כמנהל טכני של נבחרות ישראל.

חרף ההערכה המקצועית כלפיו, ההתאחדות לכדורגל נמצאת בפלונטר. מצד אחד רוטנשטיינר לא מוכן לקצץ 40-50 אחוז משכרו הנאמד בלמעלה מ-3 מיליון שקל בשנה, אבל מצד שני הוא גם לא מוכן להסתפק בפיצוי כספי סביר של כמה חודשי משכורת. כלומר, האוסטרי מתעקש שההסכם איתו יכובד ומתעקש על כך שיקבל נתח מאוד נכבד מהסכום שמגיע לו בחוזה שנותר בשנתיים הקרובות, אם יפוטר.

למעשה, אם ההתאחדות לכדורגל תפטר את רוטנשטיינר ותיאלץ לשלם לו פיצויי פיטורים גבוהים כפי שהוא דורש, ובנוסף תשכור מישהו אחר לתפקיד, היא לא תרוויח כמעט דבר ואולי אף תפסיד כסף.

מנהל טכני נבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
חסון הדגיש שרוטנשטיינר נותר מבחינתו סמכות מקצועית ראויה/ברני ארדוב

בדיון שהתקיים היום בהשתתפות יו"ר ההתאחדות, אורן חסון. האחרון אמר לחברי הוועדה כי בשל משבר הקורונה והנזק הכלכלי הכבד הצפוי, נדרש רוטנשטיינר, להסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו. לפי הודעת ההתאחדות לכדורגל, חסון הבהיר מעל לכל ספק, כי אין להתאחדות לכדורגל יכולת לשלם למנהל הטכני סכום של כ-3 מיליון שקלים בשנה ולכן נדרש הקיצוץ. עוד הוסיף, כי אם בסופו של דבר לא יתקיימו משחקים בינלאומיים, תשית גם אופ"א קיצוץ משמעותי מהכספים שהיא מעבירה להתאחדויות.

עוד הוסיפו היום בהתאחדות שחסון הדגיש כי סלע המחלוקת הינו כלכלי ורוטנשטיינר היה ונשאר מבחינתו סמכות מקצועית ראויה, כך שהתקווה היא כי יימצא פתרון בהיבט הכספי, שיאפשר את המשך העסקתו.

בישיבה לקחו חלק שינו זוארץ אלי אוחנה, מורן מאירי, שמעון מימון, שרון ניסנוב, דרור קשטן, דודו אוואט ומנכ"ל ההתאחדות רתם קמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully