וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת קנסה את בני סכנין ב-30 אלף שקל בעקבות החגיגות עם האוהדים

26.6.2020 / 9:22

בקבוצה חששו מעונש בעקבות הפרת ההנחיות ההמונית שבמהלכה נעצרו שלושה אוהדים, ובסופו של דבר הוטל קנס סביר. השחקנים רוצים שאלדד שביט ימשיך

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: בני סכנין חוגגת עם האוהדים שפרצו לאצטדיון

בני סכנין מאושרת אחרי הניצחון 0:3 על הפועל ראשון לציון, שהבטיח כמעט סופית את חזרתה לליגת העל. בקבוצה החמיאו בעיקר למאמן אלדד שביט שקיבל את המושכות כשהקבוצה הייתה במצב רע והפך את הקערה על פיה. בשלב זה שביט לא קיבל הצעה לחוזה חדש, אולם בקרב השחקנים יש תמימות דעים שהוא צריך להמשיך. "אלדד עשה פה דברים ענקיים. זה יהיה הזוי אם הוא לא ימשיך", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "אם ההנהלה לא רוצה לעשות את הטעויות שהובילו אותנו לליגה הלאומית, היא חייבת להחתים אותו מיד".

שביט שידר אתמול לאחר המשחק קור רוח כשנשאל על עתידו. המאמן הקים במקביל אקדמיה לכדורגל שהיא מקור פרנסתו העיקרי והבהיר שהוא לא חושש שסכנין לא תמשיך איתו.

שחקני בני סכנין חוגגים עם האוהדים. לילך וייס רוזנברג
יצאו בזול. שחקני סכנין חוגגים עם האוהדים/לילך וייס רוזנברג

בסכנין חששו מאד מהעונש שיספגו על הפרת ההנחיות ההמונית שהתרחשה בסיום המשחק, כשהשחקנים חגגו עם האוהדים שפרצו לאצטדיון. "יש תחושה שיהיה פה קנס כבד. זה יכול לפגוע בנו אנושות", אמרו במועדון - אולם בסופו של דבר התברר שהמנהלת החליטה על קנס סביר יחסית, בגובה 30 שלף שקל. הסכום, שיקוזז מהתשלום הבא שהמנהלת אמורה להעביר לסכנין, יועבר כתרומה למוסד רפואי בצפון הארץ המטפל בחולי קורונה.

מהמשטרה נמסר כי במהלך האירוע נעצרו שלושה אוהדים: האחד בגין הפעלת אבוקה, השני בגין התנהלות המסכנת את שלום הציבור והשלישי בגין איומים. כמו כן, נרשמו 45 דוחות בגין אי חבישת מסיכה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully