וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד עלתה לחצי גמר הגביע משער דרמטי של מגווייר בהארכה

יונייטד התקשתה אבל גברה 1:2 על נוריץ' ברבע גמר הגביע בתום הארכה, מגווייר הכריע (118). וולבס גברה 0:1 על אסטון וילה, ועברה את יונייטד בליגה

אתר רשמי

בווידאו: מנצ'סטר סיטי מתאמנת

משחקי רבע גמר הגביע האנגלי החלו הערב (שבת) כשמנצ'סטר יונייטד גברה בחוץ 1:2 על נוריץ' רק בתום הארכה, לאחר שער ניצחון של הארי מגווייר בדקה ה-118. בליגה, וולבס חלפה על פני השדים האדומים ועלתה למקום החמישי עם 0:1 במגרשה של אסטון וילה הלפני אחרונה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר עם פול פוגבה. רויטרס
מנצ'סטר יונייטד שמרה על סיכוי לסיים את העונה עם תואר. הארי מגווייר חוגג עם פוגבה/רויטרס

גביע: נוריץ' - מנצ'סטר יונייטד 2:1 (לאחר הארכה)

מנצ'סטר יונייטד עלתה הערב (שבת) לחצי גמר הגביע לאחר 1:2 קשה בחוץ על נוריץ'. השדים האדומים נאלצו להקיז דם בדרך לניצחון, שהושג בהארכה, לאחר 1:1 בתום 90 דקות. השחקנים של אולה גונאר סולשיאר, שנלחמים על כרטיס לליגת האלופות בליגה, השאירו לעצמם סיכוי לסיים את עונת 2019/20 עם תואר נוסף.

לאחר מחצית שנייה מאופסת אודיון איגאלו העלה את האורחת ליתרון (51). יונייטד בעטה 34 פעמים למסגרת במהלך המשחק, אך ראתה כיצד טוד קנטוול מתרגם את הבעיטה היחידה של נוריץ' למסגרת של האורחת לשער שיוויון (75). נועלת הטבלה נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-89 לאחר שטים קלוזה הורחק באדום ישיר, אך השדים האדומים לא ניצלו זאת, והמשחק נגרר ל-30 דקות נוספות.

בהארכה מנצ'סטר יונייטד ישבה על שער המארחת, אך נוריץ' הגנה בקנאות והצליחה לשמור על התוצאה - עד הדקה ה-118. שתי דקות לפני הפנדלים הצליח הקפטן הארי מגווייר לדחוק מקרוב את שער הניצחון היקר לזכות האורחים, לאחר ערבובייה ברחבה לאחר כדור קרן. המארחת לא הספיקה לעשות כלום בזמן הנותר, ומנצ'סטר יונייטד חגגה עלייה לחצי הגמר.

ליאנדר דנדונקר שחקן וולבס חוגג שער. רויטרס
שערו השלישי העונה. ליאנדר דנדונקר/רויטרס

ליגה: אסטון וילה - וולבס 1:0

בזמן שהשדים האדומים נערכים למשחק הגביע, וולבס חלפה על פניהם בזכות ניצחון חמישי בשישה מחזורים וניצבת כעת במקום החמישי שיוביל לליגת האלופות בסיום העונה (לאור העונש שהוטל על מנצ'סטר סיטי). אסטון וילה כמעט כהרגלה לא הצליחה לאיים יותר מדי, רוי פטריסיו שמר על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות, והבלגי ליאנדר דנדונקר הכריע בדקה ה-62 עם בעיטה חדה מ-16 מטרים אחרי הכנה של ג'וני קסטרו. ניצחון ראשון לאורחת בווילה פארק מאז מרץ 2011, כשמנגד וילה עם שמונה משחקים ללא ניצחון (מתוכם שישה הפסדים) ותסגור עוד מחזור מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully