וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 1:2 את פיורנטינה

הנשרים התאוששו מההפסד לאטאלנטה ושמרו על פער ארבע נקודות בפסגה. ריברי כבש שער יפהפה (25), אבל אימובילה (67 בפנדל) ולואיס אלברטו (83) הפכו

אתר רשמי

בווידאו: מנצ'סטר סיטי מתאמנת

משחקי המחזור ה-28 באיטליה נפתחו אמש (שישי) כשהאלופה ומוליכת הטבלה יובנטוס הביסה 0:4 את לצ'ה והגדילה זמנית את הפער בפסגה לשבע נקודות. השנייה בטבלה לאציו החזירה את הפער לארבע נקודות עם 1:2 קשה על פיורנטינה. קליארי ניצחה 2:4 את טורינו, בעוד גנואה חילצה 2:2 אצל ברשיה האחרונה.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
ההרחקה שינתה את כל המשחק. דיבאלה חוגג עם קוסטה/רויטרס

יובנטוס - לצ'ה 0:4

נראה שהקבוצה של מאוריציו סארי בדרך לאליפות נוספת אם לא יהיו תקלות לא צפויות. יובנטוס הגדילה את הפער בצמרת לשבע נקודות באופן זמני (לפחות עד המשחק של לאציו) אחרי ניצחון נינוח בבית.

לצ'ה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-32 אחרי שפאביו לוצ'יוני איבד כדור ברשלנות וביצע עבירה כדי לעצור את רודריגו בנטנקור בדרכו אל השער. השופט שלף אדום ישיר. ההרחקה הזו הוציאה את הרוח ממפרשי האורחת, שדווקא הייתה לא רעה עד אותו שלב. בדקה ה-53 יובה גם כבשה: כריסטיאנו רונאלדו קיבל כדור ברחבה, השאיר קטנה לפאולו דיבאלה, שבעט מ-16 מטר עם המון טכניקה לחיבורים את ה-0:1. המארחת קיבלה פנדל בדקה ה-61 אחרי שלוקה רוסטיני הכשיל ברחבה את כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי בעט בעצמו חזק פנימה את ה-0:2. זה היה הפנדל התשיעי שרונאלדו בועט העונה בליגה ואת כולם הוא כבש. זה שערו ה-23 בסרייה A העונה. בדקה ה-83 גם גונסאלו היגואין כבש. הארגנטינאי קיבל מסירת עקב נהדרת מרונאלדו ובעט חזק מקרוב פנימה את ה-0:3. בדקה ה-86 מתייס דה ליכט נגח מקרוב פנימה את ה-0:4 אחרי בישול של דוגלאס קוסטה.

לואיס אלברטו לאציו. רויטרס
סידר ללאציו מהפך. לואיס אלברטו/רויטרס

לאציו - פיורנטינה 1:2

הביאנקוסלסטי רשמו הפסד מתסכל במהלך השבוע לאטאלנטה לאחר שהוליכו 0:2 תוך 11 דקות, אך שמטו את יתרונם והפסידו 3:2. אלא שהפעם השחקנים של סימונה אינזאגי היו מעורבים בעוד מהפך, אך הפעם הם היו אלו שחגגו בסיום. בדקה ה-25 הגיע רגע קסום ממש של פרנק ריברי. הקיצוני הוותיק של האורחים הזכיר את הימים היפים עם מהלך נהדר בצד שמאל שהסתיים רק ברשת. אלא שלאציו עלתה אחרת למחצית השנייה ומצאה את השוויון בזכות פנדל של צ'ירו אימובילה ולואיס אלברטו השלים את המהפך (83) עם בעיטה מדוייקת וחכמה מחוץ לרחבה. לאציו שמרה על פער ארבע הנקודות ובמחזור הבא מצפה לה עוד משחק חוץ קשה מול טורינו. פיורנטינה עדיין בסכנת ירידה.

סנדרו טונאלי שחקן ברשיה בין שחקני גנואה. GettyImages
ברשיה שוב נפלה. סנדרו טונאלי/GettyImages

ברשיה - גנואה 2:2

חלום ההינצלות של נועלת הטבלה ספג עוד מכה לאחר איבוד יתרון ביתי של 0:2 מול אחת היריבות לתחתית ורצף של 14 משחקים ללא ניצחון. אלפרדו דונארומה (10) ואלסנדרו סמפריני (13) העניקו לברשיה יתרון מהיר, אבל יאגו פאלקה (38) ואנדראה פינאמונטי (70) ענו עם שני פנדלים והשאירו את גנואה מרחק שמונה נקודות מהמארחת ואחת מעל הקו האדום. .

משחק נוסף:

קליארי - טורינו 2:4
לקליארי: נהיטאן ננדס (12), ג'יובאני סימאונה (17), ראג'ה נאינגולן (46), ז'ואאו פדרה (68). לטורינו: ברמר (60), אנדראה בלוטי (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully