וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אנדי הרצוג עזב, צוות איתור מצומצם יקבע את מחליפו

24.6.2020 / 19:45

המאמן האוסטרי שחוזהו הסתיים, לא יישאר עד משחק הפלייאוף מול סקוטלנד: "הרגשתי שנכון לי בעת הזאת לצאת לאתגר חדש". צוות בראשות יו"ר ההתאחדות חסון יכריע בין אבוקסיס, ברקוביץ', גרנט, קלינגר ורוני לוי

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

אנדי הרצוג סיים את דרכו בנבחרת ישראל. חוזהו של המאמן הגיע לסיומו וכעת, על רקע משבר הקורונה, הוחלט שלא להאריך את ההתקשרות עד משחקי הפלייאוף על העפלה ליורו. "לא אאריך את חוזי, כי הקורונה פגעה בהרבה דברים", אמר שחקן העבר ל"סקיי אוסטריה". "היתה לי תקופה נהדרת בישראל, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה כאן בשבועות הקרובים, או מתי המשחקים יתקיימו".

בהתאחדות דווקא חפצו בהישארותו של הרצוג, אולם בין הצדדים התגלו פערים בין היתר בנוגע לקיצוצים להם היה נדרש. גם עתידו של וילי רוטנשטיינר לא ברור, אך לא מן הנמנע שיגיע בסופו של דבר לסיכום עם ההתאחדות ויישאר.

בישיבת ההנהלה של ההתאחדות לכדורגל בשבוע הבא יוקם צוות איתור לטיפול בסוגיית המאמן הלאומי, במקום ועדת האיתור המוכרת מהפעם הקודמת. בראש הצוות יעמוד יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ואיתו מאמן עבר ושחקן עבר בנבחרת. השלושה יבחרו את המאמן הלאומי מבין אייל ברקוביץ, יוסי אבוקסיס, אברהם גרנט, ניר קלינגר ורוני לוי.

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. דני מרון
עוזב עוד לפני המשחק מול סקוטלנד. אנדי הרצוג/דני מרון

בהודעת ההתאחדות מאוחר יותר נמסר: אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל, עדכן היום את המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר ואת ראשי ההתאחדות, כי הוא מבקש להמשיך לאתגר חדש.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "אני מודה לאנדי הרצוג על התקופה המיוחדת כמאמן הלאומי. היה לנו לעונג לעבוד עם הרצוג, ליהנות מכישוריו המקצועיים ומתכונות האופי הנדירות שלו. כל מי שעבד עמו בהתאחדות ובנבחרת, ודאי הצוות המקצועי והשחקנים, זכו לשתף פעולה עם מקצוען אמיתי, מנהיג, ג'נטלמן ואיש כדורגל מהשורה הראשונה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך ומשוכנע כי יזכה לה. הוא לבטח יחזיק אצבעות לנבחרת ישראל בחצי גמר פלייאוף היורו אליו הביא אותנו".

אנדי הרצוג: "וירוס הקורונה יצר מציאות חדשה וחוסר ודאות והרגשתי שנכון לי בעת הזאת לצאת לאתגר חדש. נהניתי מהתקופה בישראל, מהעבודה עם ההתאחדות, עם הצוות שלי, המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, השחקנים ובעיקר מהיחס החם של האוהדים. אשאר אוהד של הנבחרת ואקווה שתצליח".

בסך הכל, ניהל הרצוג 16 משחקים כמאמן נבחרת ישראל, בהם השיג שיש ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. במוקדמות היורו הוליך את הכחולים-לבנים למקום החמישי בלבד בבית המוקדם, ובכל זאת הצליח להעפיל מרחק שני משחקים מהכרטיס הנכסף, בזכות ליגת האומות. לאור עזיבתו של האוסטרי, תצטרך נבחרת ישראל למצוא מאמן חדש שידריך אתה במשחק הגורלי מול סקוטלנד ב-8 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully