וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש? בהתאחדות רוצים שהרצוג יאמן בליגת האומות ובפלייאוף

19.6.2020 / 7:01

בהתאחדות לא מעוניינים להחליף מאמן לנבחרת ישראל בשלב זה, אך הסיפור עשוי להסתבך במקרה שיוחלט על פרידה מווילי רוטנשטיינר

שוער סקציה נס ציונה עומרי גלזר בתום ניצחון קבוצתו על הפועל רעננה, פלייר/דוברות סקציה נס ציונה

בזמן שבורסת שמות המאמנים הישראלים המועמדים לאימון נבחרת ישראל חוגגת, בצמרת ההתאחדות לכדורגל ההעדפה היא שאנדי הרצוג יעמוד בראש הנבחרת בליגת האומות ובפלייאוף היורו. הסיבה היא שלנבחרת לא יהיו כמעט ימי הכנה לפני משחקי ליגת האומות שייפתחו כבר ב-4 בספטמבר בסקוטלנד ויימשכו כעבור שלושה ימים בבית נגד סלובקיה.

בהתאחדות לכדורגל חושבים שזה לא יהיה נכון למנות מאמן ישראלי חדש כאשר לא יהיה לו זמן להכנה משותפת עם השחקנים. אם המשחקים הבינלאומיים אכן ישוחקו צפוי בחודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר לו"ז צפוף וההעדפה היא שהרצוג ימשיך ושתהיה לו ההזדמנות להוביל את הנבחרת ליורו דרך משחקי הפלייאוף בחודש אוקטובר.

וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרות ישראל במהלך המשחק בין מכבי נתניה לבין בני יהודה. ברני ארדוב
בהתאחדות לא יודעים מה לעשות עם החוזה שלו. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

העניין הוא שכלל לא בטוח שהרצוג ירצה להמשיך, במיוחד אם יוחלט בתקופה הקרובה על מפרידה מעמיתו וילי רוטנשטיינר. בהתאחדות לכדורגל רוצים שצמד האוסטרים ימשיכו בתפקידיהם, אבל בעוד שהחוזה של הרצוג לא מטריד את ראשי ההתאחדות לכדורגל מכיוון שאם הוא לא יעפיל עם הנבחרת ליורו, הוא יסיים את דרכו בחודש נובמבר, החוזה של רוטנשטיינר לשנתיים נוספות בעלות שכר של 3.5 מיליון שקל לשנה מאוד מעיק על ההתאחדות שמבקשת ממנו את אותו קיצוץ משמעותי של כ-40 אחוז לפחות.

אם רוטנשטיינר לא יסכים לקיצוץ וידחה גם פיצוי כספי של כמה חודשים בלבד, ייתכן שבהתאחדות יצטרכו לחיות עם הקיצוץ שהוא יסכים לעשות והוא יישאר בסופו של דבר בלית ברירה, אחרת תיאלץ ההתאחדות לקחת סיכון גדול ולהיות בסיטואציה של תביעה שהוא יגיש נגדה במוסדות פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully