וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים צפוי להיות ההחתמה הראשונה לעונה הבאה

24.6.2020 / 6:33

שחקן הכנף בן ה-31 נמצא גבוה בסדר העדיפויות של הצהובים, שמשוכנעים שהוא התגבר על הפציעות ורעב מתמיד. בקבוצה מרוצים מהאפשרות לחגוג אליפות דווקא בדרבי, צופים תחרות גדולה על ההרכב, ומתלבטים איך לחגוג בהתאם למגבלות

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב הולכת על טל בן חיים. חוזהו יהיה סביר עקב נסיבות הקורונה

- בקבוצה מרוצים מכך שיוכלו לזכות באליפות דווקא בדרבי בשבת

- השחקנים משוכנעים שתהיה תחרות גדולה על ההרכב: "כל שחקן ירצה לפתוח"

- בהנהלה מתלבטים מאוד איך לחגוג תחת מגבלות הקורונה

seperator

טל בן חיים בראש רשימת הרכש של מכבי תל אביב לעונה הבאה. שחקן הכנף שעזב את ספרטה פראג כשהוא מחזיק בכרטיסו צפוי לחתום במכבי תל אביב, שלא תצטרך לשלם עבור רכישתו. חוזהו של שחקן הכנף בן ה-31 לא אמור להיות גבוה במיוחד, מכיוון שבן חיים מבין שמדובר בתקופה אחרת וששחקנים במכבי תל אביב יקצצו בעונה הבאה, כיוון שאין כרגע צפי לקהל.

במכבי תל אביב מאמינים שיקבלו שחקן רעב שלא נהנה מכדורגל למעלה משנתיים ולכן ירצה להוכיח את עצמו. ההערכה היא שבן חיים גם התגבר מזמן על הפציעה הקשה שעבר, כך שמכבי תל אביב לא תסתכן יותר מדי כשתצרפו. יתרה מכך, במועדון מבינים שלצד העיסוק בפרשה הקשה בה מעורבים שני שחקנים בכירים בקבוצה, צריך להתחדש לקראת העונה הבאה בשחקנים אטרקטיביים שיש להם משמעות אצל הקהל, ובן חיים הוא אחד כזה אחרי שהיה חלק משנים יפות של מכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים החלוץ. ברני ארדוב
זה מתקרב. טל בן חיים בקדנציה הקודמת במכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון 0:3 אמש (שלישי) על הפועל חיפה, למרות שבסיומו לא הוכתרו כאלופים. למעשה, בקבוצה אף מביעים שביעות רצון מכך שתהיה להם אפשרות לזכות רשמית באליפות בשבת במשחק הדרבי מול הפועל תל אביב. אחרי שלושה ניצחונות העונה במשחקי הדרבי, מאמינים במכבי תל אביב שיידעו לנצח גם בדרבי הרביעי כאשר אפילו תיקו יספיק לולאדן איביץ' כדי להכריז שהוא אלוף, דבר אותו סירב לעשות אמש מול המיקרופון. "יהיה כיף לזכות באליפות בדרבי, אבל ברור שאף אחד לא יבוא זחוח כאילו כבר לקחנו את האליפות", אמרו אמש בקבוצה. "להיפך - נבוא בטירוף לדרבי הזה כדי לגמור את העבודה".

במועדון גם משוכנעים שתהיה עד שבת תחרות גדולה באימונים. "כולם ירצו לשחק במשחק האליפות. יהיה קרב אמיתי על ההרכב", אמרו אמש שחקנים בדרך הביתה מחיפה. הדברים מתייחסים בעיקר לעובדה שאיביץ' הרחיב את הרוטציה כשהשיא היה אמש כאשר ניק בלקמן, אילון אלמוג ואופיר דוידזאדה פתחו יחד בהרכב. במכבי תל אביב העריכו אמש שהסרבי ישבור את הראש בנוגע ל-11 שיפתחו, אבל ישתמש בכל חמשת החילופים שלו. "מי לא רוצה לשחק בדרבי ועוד בדרבי שאמור להסתיים בחגיגות אליפות?", אמרו אמש במועדון.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
כולם ירצו להרשים אותו עד שבת. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

בכל הקשור לחגיגות האליפות, יצטרכו בקבוצה לחשוב היטב עד שבת כיצד הם מתארגנים. אין עוררין על כך שאוהדים יגיעו כדי לנסות לחגוג עם השחקנים, ולצד החשש מעימותים עם אוהדי הפועל תל אביב הדילמה במועדון היא איך לייצר חגיגות מוגבלות מחוץ לבלומפילד, בכפוף למגבלות משרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully