וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אליפות? עדיין לא, אני מקווה שבקרוב"

מאמן מכבי תל אביב רגוע גם אחרי שהצהובים הבטיחו מעשית את התואר. ז'ראלדש: "קשה לחגוג באצטדיון ריק". טננבאום: "יש לי הרבה חלומות"

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב אמנם הביסה הערב (שלישי) 0:3 את הפועל חיפה, אבל הזכייה הרשמית באליפות נדחתה, לפחות במחזור אחד, משום שגם מכבי חיפה דאגה לעשות את המוטל עליה מול הפועל תל אביב. על כן, הסיפור עובר ליום שבת הקרוב: תיקו בדרבי התל אביבי יספיק לוולדאן איביץ' ושחקניו כדי לחגוג רשמית אליפות שנייה ברציפות. שחר פיבן (18), אילון אלמוג (44) ויונתן כהן (80, בפנדל) כבשו לצהובים, שהשיגו שלישייה נינוחה על אף שלא היו בשיאם.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יחכה ליום שבת. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "אני מקווה שנזכה באליפות, זה לא רשמי עדיין. אנחנו עם פער של 12 נקודות ונותרו ארבעה משחקים. נקווה שניקח כמה נקודות עד סוף העונה וצריך עדיין לחכות. עד שזה לא רשמי, נצטרך לחכות. אני מאמין שאנחנו עובדים ביחד כבר שנה שנייה ברציפות, אנחנו יודעים מה המטרה שלנו מתחילת העונה. השחקנים עבדו קשה בכל יום והם מקבלים תמיכה מהמועדון. זה מה שאני יכול להגיד. הדברים האלה נותנים לנו את המשחקים האלה והניצחונות האלה. אנחנו המועדון הכי גדול בישראל וצריכים להיות מקצוענים, לעבוד קשה ולגרום לאוהדים שלנו להיות גאים".

איביץ' התייחס לתחושה אחרי עונה מורכבת עם הפסקת הקורונה ואמר: "כל המצב עם הקורונה היה קשה לכולם כי היינו הרבה זמן בלי אימונים וזה היה רגע קשה. זה לא משהו רגיל או מה שרצינו, אבל אין מה לעשות. אני מקווה שזה ייגמר מהר ונמשיך בעונה הבאה עם הקהל והאוהדים". לגבי עתידו: "זה לא הרגע לדבר עליי עכשיו, יש לנו עוד ארבעה משחקים וזה עוד לא נגמר".

לקראת המשך העונה אמר המאמן: "כל השחקנים שלנו עובדים קשה ומגיע להם לשחק. יש לנו משחק בכל כמה ימים וצריך לשנות קצת הרכבים. אתה מכיר קבוצה שלא מוכנה להשקות את הדשא בתקופה הזו של העונה? לכולם היו בעיות עם הדשא. אני לא מבין למה לא השקו את הדשא. אם ניסו לעצור אותנו ככה, זה מצחיק ולא נורמלי. הם צריכים לחשוב על השחקנים שלהם, לא על השחקנים שלי. תחשבו על השחקנים ועובדה ששחקנים שלהם נפצעו. אל תחשבו רק על איך לקחת נקודה. זאת לא הדרך לעצור את מכבי תל אביב". כשקיבל ברכה לכבוד האליפות, אמר הסרבי: "תודה רבה, עדיין לא, אבל אני מקווה שבקרוב".

שוער הצהובים דניאל טננבאום: "תודה רבה, אבל אנחנו עדיין צריכים עוד נקודה כדי לזכות באליפות. אנחנו שמחים מאוד, היה לנו משחק טוב. אנחנו חושבים על המשחק הבא. זו העונה הכי גדולה בקריירה שלי ואני רוצה להגיע עוד יותר רחוק. יש לי חלומות, להיות שוער ראשון ולהתקדם בקריירה. אני עושה הכול כדי להגשים את החלומות שלי".

המגן הפורטוגלי אנדרה ז'ראלדש: "אנחנו עדיין צריכים נקודה בארבעת המשחקים שנשארו. אני חושב שהיינו חזקים מאוד מבחינה הגנתית העונה וגם התקפית ולקחנו כל משחק ברצינות. אנחנו מתאמנים כדי לספוג כמה שפחות שערים. ברור שזה לא אפשרי לא לספוג שערים בעונה שלמה, אבל אני חושב שהמאזן שלנו הוא לא רע. קשה לשחק ולחגוג מול אצטדיון ריק, אבל הסתגלנו ולמדנו לשחק עם זה. המשחק הראשון היה קשה, אבל לאט לאט הבנו. אני עדיין לא יודע אם אשאר במכבי תל אביב בעונה באה, קודם נסיים את העונה הזו".

View this post on Instagram

אימפריה בצהוב כחול ??

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נשמע בדיחה כשאני אומר שהתוצאה לא משקפת". סילבס/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס הוסיף: "בתוצאה כזו זה נשמע בדיחה שאני אומר שזה לא משקף. ברמת הדרך היו לנו 70 דקות ממש טובות. המחצית הראשונה הייתה מהטובות שלנו העונה. ברמת היעילות והתוצאה זה מהמשחקים הרעים שלנו. היחס בין היעילות ליכולת היה לא טוב במשחק. קיבלנו שיעור ביעילות. מכבי תל אביב לא צריכה הרבה כדי לכבוש וצריך הרבה כדי להבקיע לה. אני פה אתבכיין והם שם יחגגו אליפות. מכבי תל אביב יעילה ועוצמתית, אבל שלטנו במשחק, לחצנו אותם, אבל מצד שני אולי אנחנו צריכים ללמוד איך להיות יעילים יותר. אני רוצה שהשלד הזה יסחוף את הקבוצה קדימה. הקיץ תהיה הפסקה קצרה, יבואו שחקנים ויילכו בטח".

כשנשאל מה אמר לוולאדן איביץ' אחרי המשחק, אמר סילבס: "לחשתי לאיביץ' מזל טוב על האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully