וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 נקודות והפסד כואב לגל מקל במלאגה, שלא עלתה לחצי הגמר

רכז נבחרת ישראל היה מצוין מול באסקוניה, אבל החטיא זריקת עונשין חשובה וראה את קבוצתו נכנעת 87:86 בתום דרמה גדולה

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

גל מקל המשיך את תקופתו הטובה במלאגה, אבל לצערו חווה הערב (שלישי) הפסד כואב של 87:86 לבאסקוניה אחרי הארכה, מה שחרץ את גורל קבוצתו שכבר לא תעפיל לסדרת חצי הגמר בספרד. רכז נבחרת ישראל הוליך את רשימת הקלעים של קבוצתו עם 17 נקודות (7 מ-11 מהשדה, 2 מ-3 ל-3) ותרם גם 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, לצד שני איבודים. 12 שניות לסיום נשלח הרכז הישראלי ודייק רק פעם אחת, מה שאפשר לאצ'ילה פולונרה להשוות ל-76:76 ולשלוח את המשחק להארכה. שם כבר הובילו מקל וחבריו 83:86, 46 שניות לסיום, אולם פייריה הנרי צלף שלשה גדולה, ופולונרה סגר עניין מהקו ממש 1.4 שניות לבאזר.

שחקני מלאגה, גל מקל. האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
כמה שזה כואב. מקל וחבריו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מלאגה

על רקע החששות שיעזוב את הקבוצה, אלכסיי שבד סיכם על חוזה חדש בחימקי מוסקבה. הכוכב הגדול שקל את האפשרות לעזוב את חימקי והחזיק בהצעות "עתק" - כך על פי התקשורת הרוסית - מהליגה הסינית. כמו כן, הוא שקל אפשרות לחזור ל-NBA ולנסות את מזלו שם בפעם השנייה, אחרי שעבר בקדנציה הקודמת במינסוטה, פילדלפיה, יוסטון והניקס. בסופו של דבר הוא ימשיך בחימקי, שמסתמנת כמי שתהיה שאפתנית ביותר בעונה הבאה. על פי דיווחים, היא כבר סיכמה עם דרק וויליאמס מפנר.

עוד בכדורסל האירופי: מרכוס פוסטר, שהצטיין בעונה החולפת במדי הפועל חולון, סיכם בפנאתינייקוס. הגארד שהעמיד העונה ממוצעים של 20.2 נקודות בליגת העל ו-17.8 נקודות ו-3.8 אסיסטים בליגת האלופות, יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ויהפוך להחתמה הראשונה של המאמן הנכנס יורגוס וובוראס.

עוד בוואלה!

בארה"ב מסבירים למה אבדיה יתאים לגולדן סטייט, ומתרשמים גם ממדר וזוסמן

לכתבה המלאה
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה מול דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נשאר במוסקבה. שבד/דני מרון

מי שלא יהיה חלק מפנאתינייקוס בעונה הבאה הוא שחקן העבר האגדי פרגיסקוס אלברטיס. המנהל המקצועי של פאו מאז 2016, ומי שלבש את מדי הקבוצה כשחקן במשך 19 שנים עד שפרש ב-2009, יסיים את תפקידו מסיבות לא ברורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully