וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מסבירים למה אבדיה יתאים לגולדן סטייט, ומתרשמים גם ממדר וזוסמן

מומחה הדראפט של ESPN מפנטז על השילוב בין אבדיה לקרי ותומפסון: "לא תהיה חמישייה יותר מגוונת ב-NBA". זוסמן ומדר מסקרנים את הסקאוטים

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

חזרתה של ליגת העל בכדורסל מעוררת עניין גם בארצות הברית, בעיקר סביב הפרוספקט הבכיר דני אבדיה. הפורוורד הצעיר של מכבי תל אביב הבריק במשחק הראשון של מכבי תל אביב מאז הפגרה (82:114 על מכבי אשדוד), כשסיים עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ומדד יעילות 36 - הגבוה שלו בקריירה - והכל ב-24 דקות בלבד.

היכולת הטובה שהציג גרמה למייק שמיץ, אנליסט הדראפט של ESPN, לשדך אותו לגולדן סטייט, שצפויה לקבל בחירה גבוהה. "הווריירס צריכים לשקול ברצינות את האפשרות לבחור באבדיה בהתחשב בגיוון, ניסיון, אינסטינקטים והתאמה לכדורסל המודרני שלו", כתב. "חמישיית סמול בול עם סטף קרי, קליי תומפסון, אנדרו וויגינס, דני אבדיה ודריימונד גרין יכולה להיות הכי דינמית והכי מגוונת ב-NBA".

שמיץ הוסיף ש"אבדיה גדול מספיק כדי להיות פאוור פורוורד, עם השליטה בכדור והיצירתיות של רכז. הוא בשיאו במצבי פיק אנד רול, שם הם מראה תזמון וראיית משחק מעולים שמאפשרים לו לקרוא כל מצב ולמסור מסירות מושלמות. הוא שחקן התקפה אגרסיבי מאוד שנמצא במצב תקיפה כל הזמן. הוא מביא קשיחות, תחרותיות וסוואג".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן מכבי אשדוד פול סטול. דני מרון
ההתאמה המושלמת לווריירס? דני אבדיה/דני מרון

אבל חזרת ליגת העל לא משרתת רק את אבדיה, אלא גם כישרונות צעירים נוספים. אמש התייחסו בתקשורת האמריקאית גם ליובל זוסמן וים מדר. "זוסמן כל כך הרבה יותר חשוב למכבי תל אביב ממה שהסטטיסטיקה מראה", כתב מייק גריבאנוב, סקאוט האתר המוביל The Stepien. סקאוט אחר ציין ש"חווית הצפייה ביובל זוסמן מדהימה. הוא לא שחקן יוצא דופן מהסוג שקולע 20-30 נקודות, אבל הוא מקבל כל כך הרבה החלטות טובות ועושה כל כך הרבה מהלכים מנצחים, שבלתי אפשרי להתעלם ממנו".

על ים מדר, שרשם 11 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בניצחון הפועל תל אביב על מכבי חיפה, כתב הסקאוט צ'אד מארט מ-The Stepien: "אני צופה הרבה לאחרונה בים מדר, והוא הפך לאחד השחקנים האהובים עליי. הוא מחשמל עם הכשדור בידיים ויכול לתקוף את השומרים שלו בהמון דרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully