וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שחקן ארסנל התגלה כנשא קורונה ושיחק מול מנצ'סטר סיטי

על פי "האתלטיק", אחד משחקני הסגל נמצא חיובי בבדיקה ושניים מחבריו נדרשו גם הם להיכנס לבידוד. עבר בדיקה נוספת, חזר אחרי שבעה ימים ושותף במשחק החזרה ברביעי שעבר. השמות לא נחשפו

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

על פי פרסום של אתר "האתלטיק", אחד משחקני ארסנל התגלה כנשא קורונה לפני המשחק מול מנצ'סטר סיטי ביום רביעי שעבר, ועוד שניים שהו בבידוד. שמות השחקנים לא פורסמו, אבל על פי הדיווח שלושתם היו שותפים לתבוסה 3:0 מול האלופה היוצאת.

אחד הכדורגלנים נמצא חיובי בבדיקה שערכה הפרמיירליג ובא במגע עם שני שחקנים סגל נוספים, כך שכל השלושה נדרשו להיכנס לתקופה של בידוד. לאחר מכן נערכו בדיקות נוספות שבהן התוצאות היו שליליות, ומכיוון שלאף אחד מהם לא היו סימפטומים הם קיבלו אישור גם מהליגה לחזור להתאמן יום לפני חידוש העונה. הם הפסידו שלושה אימונים בזמן הבידוד, כשהשחקן "המדביק" היה בבידוד במשך שבוע.

פייר אמריק אובמיאנג ושחקני ארסנל בפתיחת המשחק מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מי מהשחקנים נדבק? שחקני ארסנל לפני שריקת הפתיחה מול מנצ'סטר סיטי/רויטרס

כזכור, מאמן התותחנים מיקל ארטטה היה חולה הקורונה הראשון של הפרמיירליג, ולאחר התגלות המחלה אצלו הוחלט להשבית את הליגה, עד לחידושה בחלוף 100 ימים.

ארסנל הפסידה גם לברייטון בתוספת הזמן ביום שבת, ואיבדה על הדרך את גרניט ג'אקה, פאבלו מארי וברנד לנו. שני האחרונים ככל הנראה לא ישובו לשחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully