וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מוכן לדראפט ה-NBA: "לא נחתי בפגרה"

22.6.2020 / 6:44

הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב הבריק בניצחון על אשדוד עם שיא קריירה במדד: "היה קשה בלי כדורסל, כיף לחזור למשפחה. שמח שרואים עליי שגדלתי פיזית, אבל עוד לא הגעתי למטרה"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בווידאו: אולם הדרייב אין עובר חיטוי

שלושה חודשים וחצי אחרי הפסד החוץ בבלגרד, חזרה אמש (ראשון) מכבי תל אביב לפרקט כשניצחה 82:114 את מכבי אשדוד במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל ועשתה צעד ראשון לעבר הבטחת המקום הראשון בתום העונה.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס שיחקה כמו יתר הקבוצות ללא קהל אך בליווי אוהדיה ששרו ודחפו דרך מסכים גדולים שהוצבו באולם, ובעזרתם היא לא התקשתה מול נועלת הטבלה. האלופה ברחה ליתרון 8:30 ברבע הראשון, ולמרות רבע שני פחות טוב, עלתה ברבע השלישי ליתרון של כ-30 נקודות שנשמר פחות או יותר עד לסיום. על הדרך ניפצה הקבוצה את שיא הנקודות לקבוצה העונה בליגה, ואת שיא המדד (158), כששישה שחקנים קולעים בספרות כפולות, כולל סנדי כהן בהופעת בכורה טובה בליגה עם 13 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

מעל כולם היה דני אבדיה שב-24 דקות קלע 23 נקודות, הוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ורשם שיא קריירה במדד עם 36 נקודות. "סוף סוף לחזור לשגרה, אמנם באולם ריק, אבל סך הכל החוויה של המשחק ולשחק ביחד נגד קבוצה יריבה, זה משהו שחיכיתי לו המון זמן. קשה בלי זה, כיף לחזור למשפחה", אמר אבדיה, שנשאל על מסת השרירים שהתווספה לגופו במהלך הפגרה. "עבדתי נורא קשה והקפדתי נורא על האוכל והאימונים. עוד לא הגעתי למטרה, אבל אני שמח שמתחילים לראות עליי את העבודה. יש לי מוטיבציה להשתפר, אני אוהב לראות את עצמי משתפר בכל יום".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן מכבי אשדוד אלכס צ'וברביץ'. דני מרון
התגעגע לפרקט. אבדיה/דני מרון

על המחסור בקהל אמר הכוכב הצעיר של הצהובים: "הקהל שלנו זה הכול, אנחנו נורא מתגעגעים אל האוהדים והם חסרים לנו, אבל זאת המציאות כרגע. אנחנו לא מסתכלים על חצי הכוס הריקה. צריכים להמשיך להיות ביחד ולשחק את המשחק שלנו כמו לפני הפגרה הזאת. כל אחד יודע את המקום שלו, יש לנו צוותים מצוינים. האווירה פה מסביב טובה וכיפית, ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בניצחונות. באנו לסיים את העונה בטעם המתוק. זה פגע בי שהעונה האירופית שלנו הסתיימה בטעם רע. הרגשנו שאנחנו יכולים ללכת רחוק. אנחנו באים לעבוד על מה שנשאר, באים הכי חדורי מוטיבציה כדי לקחת את התואר האחרון שנשאר".

לבסוף, נשאל על העובדה כי ייתכן שמדובר בסיבוב הפרידה שלו מהכדורסל הישראלי לקראת דראפט ה-NBA שייערך באוקטובר, שם הוא צפוי להיבחר בעשירייה הראשונה. "אני נהנה מהרגע וחי כל יום בעיתו כיף לי פה ואני שמח להיות עם החברים שלי לקבוצה. לא נחתי בפגרה, עבדתי יותר קשה מלפני הפגרה. אני רעב לתואר הזה, רעב לסיים את העונה בטעם טוב, לשמוח עם החברים שלי. אני יודע שזה יהיה הכי כיף בעולם ואתן את כל כולי כדי שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully