וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה מתאים לקליבלנד, הם למדו עליו יותר מאשר על כל שחקן אחר בדראפט הנוכחי"

כריס פידור המסקר את הקאבס החמיא לפורוורד מכבי תל אביב: "הוא מהיר, אתלט, חכם ובעל מוסר עבודה גבוה. ג'יי. בי ביקרסטאף קיבל את כל המידע שלו היה זקוק בנוגע לאבדיה מעומרי כספי, טיילר דורסי וטאריק בלאק"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בווידאו: ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב

ב-25 ביוני, ממש בעוד מספר ימים, אמור היה להיערך דראפט ה-NBA, במהלכו כוכב מכבי תל אביב, דני אבדיה, צפוי היה להילקח באחד המקומות הראשונים. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והפסקת הליגה הטובה בעולם, נדחה הדראפט לאוקטובר, כשחודשיים לפני כן, בתחילת אוגוסט, ייערך הלוטרי שיקבע את סדר הבחירות.

אמנם נותרו עוד יותר מחודשיים עד לדראפט, אך הקבוצות שיבחרו במקומות הראשונים כבר החלו לעבוד ולהתכונן לקראתו. עדיין לא ברור באיזה מקום אבדיה, שצפוי להיבחר בעשירייה הראשונה, יילקח בסופו של דבר.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
עוקבים אחריו מקרוב. אבדיה/דני מרון

בינתיים בקליבלנד, אחת הקבוצות הגרועות בליגה העונה שתבחר באחד המקומות הראשונים, תוהים האם ללכת על פורוורד מכבי תל אביב. כריס פידור המסקר את הקבוצה דיבר על אבדיה ומדוע הקאבס צריכים לבחור דווקא בו. "ההתאמה של אבדיה לקליבלנד די ברורה", אמר פידור. "הקאבס זקוקים לפורוורד מהיר ואתלטי, תחרותי, עם חכמת משחק גבוהה ומוסר עבודה גבוה. לא סתם הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, עוזרו וראש מערך הסקאוטינג טסו לישראל כדי לצפות בו מקרוב. לדעתי, הקאבס יודעים יותר פרטים על אבדיה מאשר על כל שחקן אחר בדראפט הנוכחי, זאת הודות לאמן ג'יי. בי ביקרסטאף".

"הסיבה שביקרסטאף כל כך מעוניין באבדיה טמונה בתקופה שלו כמאמן ראשי וכעוזר בממפיס", הוסיף פידור. "בזמן שהיה בממפיס, ביקרסטאף אימן את עומרי כספי, שמשחק עם אבדיה במכבי תל אביב. גם טיילר דורסי ששיחק במכבי תל אביב התאמן תחת מאמן קליבלנד, וכך גם טאריק בלאק. האם יש דרך טובה יותר לקבל פרטים ומידע על שחקן מאשר שחקני NBA לשעבר ששיחקו עם אבדיה וחלקו איתו את חדר ההלבשה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully