וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדריק פרקינס: "אם תשים את המוח של קיירי בציפור, היא תעוף אחורה"

סנטר העבר נכנס במנהיג המחאה נגד חזרת הליגה: "מישהו דיבר על האישה שנרצחה באקרון? לא, כי בשבוע האחרון מדברים רק על קיירי"

צילום ועריכת וידאו: אתר הפועל ירושלים

מאז שהוחלט להחזיר את עונת ה-NBA, קיירי אירווינג הפך למנהיג של המחאה נגד זה וטען שמדובר בהסחת דעת למאבק האפרו אמריקני נגד הגזענות בארצות הברית. קיירי צבר לו הרבה תומכים, אבל גם לא מעט מתנגדים חריפים. אחד מהם הוא קנדריק פרקינס. הסנטר לשעבר של אוקלהומה סיטי ובוסטון, סיפק כמה התבטאויות קשות נגד קיירי והוסיף גם ציוץ חריף, אותו הוא מחק לאחר מכן.

הציוף החריף שנמחק לאחר מכן

פרקינס, שהיה שחקן די בינוני אבל ידוע בפה הגדול שלו, תקף את קיירי ואמר בין היתר: "אם אתה תשים את המוח שלו בציפור עכשיו, היא תעוף אחורה". פרקינס המשיך לעקוץ וטען שהסחת הדעת האמיתית היא דווקא של קיירי. הוא תקף כשכתב: "אישה אפרו אמריקאית נרצחה באקרון בגלל פשע שנאה, אבל אף אחד לא מדבר על זה כמו שצריך לדבר. למה? בגלל שביומיים האחרונים אנחנו מדברים רק על קיירי אירווינג. אז קיירי כרגע הוא הסחת הדעת".

קיירי אירווינג עם מאמן ברוקלין נטס קני אטקינסון. AP
יגיב על הדברים של פרקינס? קיירי אירווינג/AP

"מה התכנית שלו לאחר מכן? אין לו תכנית!", הוסיף פרקינס, "זה מראה שאין לו מנהיגות. הוא בעצמו הצביע בעד ההחלטה לחזור לשחק. הוא אמר שהוא רוצה להגיע לאורלנדו ולהיות מנהיג. ופתאום בשבוע האחרון הוא שינה את דעתו?". עונת ה-NBA תחזור על פי הלו"ז המקורי בסוף יולי עם 22 קבוצות במתחם סגור בפלורידה. לברון ג'יימס הכוכב הכי גדול של הליגה הזו עדיין לא התבטא נגד החזרה, האם קיירי יהיה חלק מהמשחקים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully