וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג זועם: שחקני ברוקלין הדליפו שהציע להקים ליגה חדשה

רכז הנטס יצא בהפגנתיות מקבוצת הווטסאפ של השחקנים אחרי שהרעיון המהפכני שהעלה דלף. ה-NBA תפעיל קו חם ל"הלשנות" על מפירי בידוד, וגם: איך תיראה ה"קייטנה" בדיסניוורלד?

צילום מסך

חילוקי הדעות בקרב שחקני ה-NBA לקראת חידוש העונה נמשכים, והמצב רק הולך ונעשה סוער יותר מרגע לרגע. קיירי אירווינג, שמנהיג קבוצה של שחקנים בליגה שמפקפקים בתכנית החזרה למגרשים, הולך ומקצין. על פי דיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז", רכז ברוקלין אף הציע לשחקנים רעיון מהפכני: להקים ליגה חדשה, בנפרד מה-NBA, שתהיה בבעלות השחקנים ותאפשר להם מרחב פעולה וחופש ביטוי מלאים.

על פי הדיווח, אירווינג ושחקנים נוספים ב-NBA חוששים שבעלי הקבוצות ה"לבנים" ישתיקו אותם, וימנעו מהם למחות באופן חופשי על רקע מחאת השחורים בארצות הברית. אירווינג הציע זאת כביכול בשיחה סגורה בקבוצת הווטסאפ של שחקני ברוקלין, וכשתוכנה דלף לכלי התקשורת, עזב את הקבוצה בזעם.

"רק כדי להיות ברור, קיירי אירווינג הציע לשחקני ברוקלין לפתוח ליגה משלהם, ולא בהכרח בגלל עניין ה'בועה' באורלנדו", ציין כתב "ניו יורק דיילי ניוז" סטיבן בונדי.

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט. GettyImages
הפעם דוראנט לא הסכים איתו. קיירי אירווינג/GettyImages

מאוחר יותר אירווינג הכחיש את הדיווח, אולם על פי ריאן רוסילו מ"דה רינגר", זו לא הפעם הראשונה שהרכז מעלה את הרעיון הזה בפני חבריו. "קיירי אומר לשחקנים שהם צריכים לפתוח ליגה משלהם כבר במשך כל העונה. הוא דיבר על זה עם שחקני ברוקלין בכמה הזדמנויות, וממה ששמעתי קווין דוראנט לא נלהב מהרעיון הזה כמוהו", ציין.

הקומישינר אדם סילבר התייחס הלילה לדאגות וסימני השאלה של השחקנים - הן בהקשר הבריאותי והן בהקשר הפוליטי - והבהיר שהליגה תעודד את השחקנים למחות ותאפשר להם מרחב פעולה מרבי. "אני מכבד את הדעה שלהם, ומבין שתכנית החזרה הזו לא מתאימה לכולם", אמר סילבר לרשת TNT, לפני שנקב בדדליין של השחקנים שלא מתכוונים להופיע באורלנדו להודיע על כך לקבוצות - ה-24 ביוני, בעוד שבוע בדיוק. "אין ספק שלחזור לשחק עכשיו יהיה הקרבה עצומה עבור השחקנים ועבור החברה. השחקנים רשאים לבחור שלא להצטרף, והם לא יהיו חשופים לשום עונש. יחד עם זאת, בהקשר הפוליטי, אני מאמין שהליגה תזכה לתשומת לב תקשורתית עצומה בכל רחבי הגלובוס. זו תהיה הזדמנות נהדרת עבור השחקנים להעביר מסרים בתפוצה הכי רחבה שיכולה להיות, אבל זו רק דעתי האישית".

עוד בוואלה!

חוסר הסכמה ב-NBA, אפילו אדם סילבר מודה: "אבין שחקנים שזה לא בשבילם"

לכתבה המלאה
הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר. GettyImages
השחקנים ישתכנעו? אדם סילבר/GettyImages

בתוך כך, הלילה פורסמו חלקים מפרוטוקול החזרה שהליגה ניסחה והעבירה לקבוצות. על פי הפרוטוקול, הקבוצות ישוכנו במלונות שבהתאם למיקומן בטבלה: במלון "גרנד דסטינו" ילונו מילווקי, הלייקרס, טורונטו, הקליפרס, בוסטון, דנבר, יוטה ומיאמי; במלון "גרנד פלורידיאן" ילונו אוקלהומה סיטי, פילדלפיה, יוסטון, אינדיאנה, דאלאס, ברוקלין, ממפיס ואורלנדו; ובמלון "יאכט קלאב" ישוכנו פורטלנד, סקרמנטו, סן אנטוניו, וושינגטון ופיניקס;

כל קבוצה תוכל להגיע ל"דיסניוורלד" עם משלחת של 35 אנשים בלבד, ובמלונות יוצעו לשחקנים שלל אטרקציות: מתחם פרטי עם משחקי וידאו, בריכות, שולחנות פינג פונג, מדשאות, עמדות די ג'יי, וכן ספרים וקוסמטיקאיות שיעמדו לרשותם במשך כל הזמן.

גם סדר הישיבה במגרשים נקבע באופן מסודר: בשורה התחתונה יישבו שחקנים ומאמנים ולא יהיו חייבים לחבוש מסיכות, אם כי מומלץ למאמנים לעשות זאת. בשורה השנייה יישבו שחקנים נוספים ואנשים נוספים בצוות המקצועי, שיחוייבו לחבוש מסיכה במשך כל הזמן.

בנוסף, הליגה תדרוש מכל המצטרפים ל"בועה" התחייבות בכתב לעמוד בכל התנאים שהוצבו להם. מי שייצא ממתחם "דיסניוורלד" ללא אישור, יספוג עונשים כבדים - מקנס כספי ועד השעיה מהמתחם. כמו כן, הליגה תפעיל "קו חם" ואנונימי בו תינתן האפשרות לדווח על שחקנים, מאמנים או אנשי צוות אחרים שהפרו את תנאי הבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully