וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ה-NBA בסכנה ממשית: פלורידה שוברת שיאים של חולי קורונה

ביממה האחרונה חלה עליה של 19 אחוז בכמות החולים החדשים במדינה - 3,207. נדבקים גם בשתי קבוצות בייסבול, שביטלו את המחנות בפלורידה

צילום מסך

בווידאו: שחקן פורטלנד דמיאן לילארד מוחה נגד הריגתו של ג'ורג' פלויד

בארצות הברית ממשיכים לחכות לשובה של ליגת ה-NBA, שאמורה להתחדש בסוף החודש הבא באורלנדו. היעד נבחר בשל מספרי חולי הקורונה הנמוכים יחסית, אולם בשבועות האחרונים כמות החולים רק הולכת ומטפסת.

היום (שישי), הכריזו במדינה על שיא חדש של 3,207 חולים חדשים תוך 24 שעות - עליה של 19 אחוז מהשיא שנקבע אמש. לשם השוואה, לפני שבוע, ביום שישי שעבר, היו 1,902 חולים. בסך הכל, כמות החולים בפלורידה עומדת על 89,748 איש, בנוסף ל-3,104 איש שמתו מהמחלה - 43 מהם ביממה האחרונה.

"זה מדאיג מאוד", הודה רופא אמריקאי בכיר ל-CNN, "קל מאוד לראות את המספרים הללו מכפילים את עצמם, ואז נאבד שליטה על המגפה". אחוז הבדיקות החיוביות עמד ביממה האחרונה על 12.5 אחוז - גם כאן מדובר בעליה גדולה, שכן ביום שלישי, עמד על 9.24 אחוז.

לטענת מושל פלורידה רון דסנטיס, העליה בכמות הנדבקים היא תוצאה ישירה של הפרת הבידוד החברתי - בעיקר בקרב צעירים: "הגיל הממוצע של החולים ירד. אני חושב שמה שאתם מתחילים לראות הוא התרופפות הבידוד החברתי, ככל הנראה של האוכלוסיה הצעירה".

בדיקות קורונה בפלורידה. GettyImages
זה לא נראה טוב/GettyImages

ואם זה לא מספיק, הרי שפילדלפיה פיליז הודיעה כי החליטה לסגור את מחנה האימונים שקיימה בקלירווטר, פלורידה, לקראת חזרת עונת הבייסבול. חמישה משחקני המועדון ושלושה אנשי צוות נמצאו חיוביים בבדיקות האחרונות, בעוד 32 אחרים עדיין מחכים בחשש רב לתוצאות. לפי דיווחים, גם טורונטו בלו ג'ייז החליטה לבטל את מחנה האימונים שלה בפלורידה, לאחר שאחד משחקניה החל להציג תסמינים של קורונה.

גם ב-NHL עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות האחרונות. טמפה ביי לייטנינג סגרה באופן זמני את מתחם האימונים שלה, לאחר שמספר שחקנים ואנשי צוות נדבקו בקורונה. ב-NFL, עוזר מאמן טמפה ביי נדבק בנגיף.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully