וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל באר שבע: "הסגל הזה לא מספיק לעונה הבאה"

21.6.2020 / 7:35

אחרי עוד הפסד בליגה, במועדון חוששים מהעונה הבאה: "כמה פעמים ז'וזואה יוכל להציל קבוצה שלמה? שוב הוכח שבלעדיו לבאר שבע הנוכחית קשה מאוד לתפקד"

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול מדבר לאחר הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע הודו אמש (שבת) שההפסד למכבי חיפה בתוצאה של 1:0 בלבד, הוא אחד התוצאות הכי משקרות שהיו העונה. "היינו ראויים לתבוסה גדולה במשחק הזה", הסכימו בהפועל באר שבע. הקבוצה אמנם הבקיעה שער שנפסל בטענה לנבדל גבולי ביותר, אבל מהצד השני היתה חדירה לגמרי ומכבי חיפה הגיעה לשלל של מצבי כיבוש טובים. יוסי אבוקסיס אמר בסיום שהוא מאוכזב משחקנים שלא לוקחים צ'אנסים שהם מקבלים, אבל במשחק שיחקו רבים משחקני ההרכב הראשון וגם כאלה שישחקו בקבוצה בעונה הבאה ומכאן הדאגה הגדולה.

בהפועל באר שבע דואגים להדגיש בתכנית ההתייעלות שלהם, שהם רוצים שמרבית השחקנים יקצצו כדי שיהיה לקבוצה סגל איכותי בעונה הבאה, אבל הבעיה היא שאם השחקנים האלה יישארו לא בטוח שזה יהיה מספיק טוב לעונה הבאה. "שוב הוכח שבלי ז'וזואה, לקבוצה הזו קשה מאוד לתפקד", אמרו במועדון. "כמה פעמים שחקן אחד יוכל להציל קבוצה שלמה? צריך מדי פעם גם לראות ששחקנים אחרים לוקחים על עצמם". הדברים נאמרו גם בהתחשב בעובדה שבמשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים, ז'וזואה יעדר בגלל צהובים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
העניק מנוחה לזרים. אבוקסיס/ברני ארדוב

במשחק העדיף אבוקסיס לתת מנוחה למרבית הזרים שלו כאשר דויד סימאו ואלטון אקולטסה בכלל היו פצועים. המאמן הבהיר בתום המשחק כי העיניים שלו מופנות רק לעבר משחק גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה וכי כל מה שהוא עושה כרגע בליגה ובאימונים, הוא להביא את הקבוצה בצורה האופטימלית למטרה שהיא הזכייה בגביע. "האמת היא שמבחינתנו, אפשר היה לגמור את הליגה מחר וללכת ישר למשחק הגביע. כל מה שמעניין כרגע את הפועל באר שבע זה הגביע", אומרים במועדון, אפילו שעדיין יש לקבוצה סיכוי לסיים במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully