וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב חוששים מהתקהלות אוהדים בדרבי: "נא להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון"

20.6.2020 / 13:27

הצהובים הוציאו הודעה לאוהדיהם לקראת הדרבי (שבת, 21:00, ספורט 5): "מזכירים לקהל אוהדינו שכל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון היא בניגוד להוראות משרד הבריאות, מסכנת את בריאותכם". גם במשטרה נערכים

אתר רשמי

בווידאו: שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מדבר לקראת הדרבי

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שבת, 21:00, ספורט 5) את הפועל תל אביב לדרבי התל אביבי. לקראת המשחק ובשל התקהלויות אוהדים במשחקים קודמים, הוציאו הצהובים הודעה לאוהדים: "אנו מזכירים לקהל אוהדינו שכל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון היא בניגוד להוראות משרד הבריאות, מסכנת את בריאותכם וכן תפגע במאמצים הנעשים כדי להחזיר את האוהדים למגרשים. אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ואחרי המשחק.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשטרה בכוננות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לידיעתכם, משטרת ישראל קראה לכלל האוהדים להימנע מלהגיע לסביבת האצטדיון והבהירה כי "לא תתאפשר כל הפרת הנחיות התקנות לשעת חירום לרבות התקהלויות, אי שמירת מרחק של 2 מטר אחד מרעהו ואי עטיית מסיכה במרחב הציבורי. במסגרת המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, כוחות משטרה שיהיו פרוסים לאורך מעטפת האצטדיון ובצירים המובילים אליו יבצעו אכיפה אינטנסיבית. משטרת ישראל ופקחי הרשות המקומית יבצעו אכיפה נגד הפרות התקנות לשעת חירום לרבות פיזור התקהלויות ולאחר מכן מיצוי הדין עד תום עם אלו שיבחרו להפר זאת באופן בוטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully