וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הולכת על יהאב אל עביד, השחקן מצפה להצעה גבוהה יותר

19.6.2020 / 6:35

הצהובים ינסו לצרף את שחקן הכנף המוכשר של בית"ר תל אביב בת ים. ההצעה הראשונה שהונחה לא היתה גבוהה מספיק לטעם השחקן, האלופה עשויה לשפרה. גם לטל בן חיים תוגש הצעה כספית לשנתיים, ערן זהבי מחכה להתפתחויות

אתר רשמי

במכבי תל אביב החליטו לצרף את יהאב אל עביד, שחקן הכנף של בית"ר תל אביב בת ים, אבל ההצעה שכבר הונחה בפניו לא היתה מספיק גבוהה. מצד אחד השחקן חולם לשחק במכבי תל אביב ומשוכנע שהוא יכול להשתלב בסגל של הקבוצה. מצד שני הוא רוצה להרוויח סכומים גבוהים בהרבה שיסדרו אותו בחיים ולכן לא מן הנמנע שהאלופה תשדרג את הצעתה. אתמול (חמישי) כבש שחקן הכנף עוד שער נהדר מול הפועל רמת גן במשחק קבוצתו בליגה הלאומית ונראה כי אם מכבי תל אביב תחליט שהיא מרימה את ההצעה ומשפרת אותה, השחקן יצטרף וינסה להוכיח לוולדאן איביץ' או למאמן אחר שיעמוד על הקווים בעונה הבאה, שהוא ראוי להישאר.

במקביל וללא קשר, אמורים במכבי תל אביב להגיש לטל בן חיים הצעה כספית לשנתיים אחרי ששוחרר מספרטה פראג. בן חיים מחזיק בכרטיס השחקן שלו כעת, כך שהאלופה לא תצטרך לשלם לצ'כים אחרי שמכרה להם את שחקן הכנף. בן חיים מעדיף לשחק במכבי תל אביב ושחקנים מהקבוצה כבר כתבו לו את הדברים בצורה ברורה אתמול. אם ירגיש שההצעה לא הולמת או מתמהמהת, הוא עשוי לבדוק אופציות נוספות, אם כי נראה שהוא ימצה עד תום את המגעים עם הצהובים.

איהאב אבו אלשיך שחקן בית"ר תל אביב בת ים. דני מרון
שדרוג לכישרון הגדול? אל עביד/דני מרון

באשר לערן זהבי, בשלב הזה מדברים בסין על חזרת הליגה ב-17 ביולי, כך שרק אם הליגה לא תחזור עד ה-1 באוגוסט, יתחיל הכוכב לחשב את האפשרויות שלו שכוללות את מכבי תל אביב ואז ירצה לשמוע מה ההצעה שתונח בפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully