וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים שוחרר מספרטה פראג, עשוי לחזור למכבי תל אביב

18.6.2020 / 14:34

הקבוצה הצ'כית הודיעה רשמית שהיא מתירה את חוזהו של שחקן הכנף הישראלי: "דרכינו מתפצלות אחרי שלוש שנים". בן חיים, שיחזיק בכרטיס השחקן שלו, מעוניין לשוב לישראל

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

טל בן חיים עשוי לשוב לישראל בקיץ הקרוב, שנה לפני תום חוזהו בספרטה פראג, אחרי שקבוצתו הצ'כית הודיעה היום (חמישי) רשמית שהיא משחררת את הכדורגלן ומתירה את חוזהו. "דרכינו מתפצלות אחרי שלוש שנים", נכתב בהודעה של ספרטה, "הקבוצה הגיעה לסיכום עם הישראלי על התרת חוזהו".

שחקן הכנף, שהגיע עם ציפיות גבוהות לקבוצה והפך לאחת האכזבות הגדולות בתולדותיה, נפצע בברכו בצורה קשה בסוף יולי 2018 ולאחר חזרתו שיחק רק בקבוצת המילואים. הצ'כים קיוו למכור אותו, אבל לא קיבלו הצעות לאור הסכום בו נרכש (2.9 מיליון יורו בקיץ 2017, שיא העברות אז בצ'כיה) והחוזה הגבוה שלו (כמיליון יורו בעונה).

לפני חודש פרסמנו - החלום ושברו: טל בן חיים עשוי לחזור לישראל אחרי האכזבה באירופה

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
סוף לסיוט. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

עוד לפני ההודעה של הקבוצה הצ'כית ההערכה הייתה שהוא יוותר על חוזהו לעונה הבאה בתמורה לקבלת כרטיס השחקן שלו לידיו. זה יחסוך לספרטה את משכורתו הגבוהה ויאפשר לבן חיים לשלוט בתחנה הבאה שלו, ולא פחות חשוב - לזכות במענק חתימה בקבוצה הבאה בה יחתום.

שחקנים המקורבים לבן חיים מעריכים כי הוא מיצה את אירופה, אף שלא הותיר בה חותם, ובחודש אוגוסט אז יהיה בן 31 הוא יעדיף לנחות חזרה בליגת העל ולחתום על חוזה ארוך טווח בישראל עם עדיפות למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully