וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר רומא בריאן כריסטנטה הותקף על ידי שודדים: "זרקתי שני אגרופים שהצילו אותי"

אירוע חמור בבירה האיטלקית. שני שודדים ניסו לחטוף את שעון הרולקס של שחקן רומא, שהצליח להינצל אחרי שהתעמת איתם באמצע הרחוב: "אחד השודדים נפל לרצפה אחרי שחבטתי בו"

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

באיטליה מדווחים שקשר רומא, בריאן כריסטנטה, עבר ניסיון שוד בבירה האיטלקית, נאבק בשודדים וניצל. על פי הדיווח ב-Corriere dello Sport, כריסטנטה בן ה-25 נהג עם רכבו ליד אצטדיונה הביתי של רומא, האולימפיקו, כשלפתע ניגשו אליו שני בחורים שהרכיבו קסדות. הם תפסו את זרועו ודרשו את שעון הרולקס שענד. איימו שאם לא יתן להם אותו, הם יתקפו אותו.

כריסטנטה לא נענה ל"הצעה" של השודדים ונאבק בהם בזמן שהם ניסו להוריד אותו מידו. אחרי כדקה של מאבק הוא יצא מרכבו והבריח אותם מהמקום. הוא החל לצעוק לעזרה, עד שהגיע למקום ניידת משטרה שניסתה לאתר את השניים.

סטפן אל שעראויי, בריאן כריסטנטה שחקני רומא. GettyImages
כריסטנטה עם אל שעראויי בימים על יזים יותר/GettyImages

"עמדתי עם המכונית שלי ברמזור אדום", אמר כריסטנטה לתקשורת האיטלקית לאחר המקרה. "לפתע, שני אנשים עם קסדות של אופנוע הכניסו את הראשים שלהם לתוך הרכב, וניסו לשדוד אותי. הכול קרה כל כך מהר, נבהלתי מאוד, יכול להיות שהם עקבו אחריי זמן מה. אחרי שהם הכניסו את הראש לרכב, הצלחתי להתעשת, ושלחתי שני אגרופים לקסדה של אחד מהם בניסיון לשבור את הזכוכית שמגנה על העיניים. מהאגרוף, אחד השודדים נפל על הרצפה ובעקבות זאת הם כנראה נבהלו, כי אחרי זה הם פשוט ברחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully