וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה מתפוצץ מגאווה: טבילת האש המוצלחת של בנו של אקס מכבי תל אביב

רוזנבורג מייעדת לו את המשבצת של אביו, מנצ'סטר סיטי לוטשת עיניים ויון דאל תומאסון מבטיח להשביח אותו. טים פריצה, הבן-של, שכיכב במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, חוגג בכורה מוצלחת בהרכב מאלמו וחולם להיות התוצר הגדול הבא של סקנדינביה אחרי ארלינג הולאנד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק השיא של ראדה פריצה בישראל - השלושער בגמר הגביע נגד הפועל באר שבע

ראדה פריצה אמנם פרש מכדורגל בנובמבר 2016, אבל השאיר אחריו דור המשך מבטיח ביותר. שלשום (שני) רשם בנו הבכור טים שנחשב לכישרון גדול ציון דרך בקריירה הקצרצרה שלו, כשפתח לראשונה בהרכב מאלמו בליגה השבדית בניצחון 0:2 על מיאלבי. טבילת האש של פריצה ג'וניור, שחגג יום הולדת 18 רק בחודש שעבר, היתה מוצלחת למדי: הוא פתח בכנף שמאל, הטריד שוב ושוב את ההגנה של היריבה, רשם חמש מסירות מפתח והיה חתום גם על בישול השער הראשון בדקה ה-51. למרות שהוחלף בדקה ה-67, פריצה הצעיר, שכיכב במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וזכה באליפות עם קבוצת הילדים של המועדון, הצליח לגנוב את ההצגה.

"אני תמיד מרגיש מוכן לכל הזדמנות, אבל ברור שהתרגשתי", סיפר פריצה אמש לתקשורת השבדית אחרי שקיבל צ'אנס ראשון ב-11 ממאמן מאלמו, החלוץ האגדי יון דאל תומאסון. "לא באמת ציפיתי לזה, וב-20 הדקות הראשונות באמת הייתי קצת מתוח. אחר כך השתחררתי והרגשתי הרבה יותר טוב. למרות שבישלתי, אני חושב שאני מסוגל להראות הרבה מעבר למה שהראיתי".

צפו בבישול של טים פריצה

העתיד של פריצה נראה ורוד, אבל הוא עדיין מלא בחוסר ודאות. בסוף העונה הוא יהפוך לשחקן חופשי, ולמרות שיון דאל תומאסון הכריז שיעניק לו קרדיט מרובה, על פי דיווחים בתקשורת המקומית הוא צפוי לעבור לרוזנבורג. אם אכן יעבור לקבוצה הנורבגית, פריצה יסגור מעגל וישחק בקבוצה בה כיכב אביו במשך שלוש שנים, עד שעזב למכבי תל אביב ב-2012.

"אני עדיין לא יודע מה יהיה העתיד, ומשתדל לא לחשוב על זה יותר מדי. כרגע אני מרוכז אך ורק בהמשך העונה עם מאלמו", הוא אומר. כך או כך, היכולת המרשימה שהציג אמש העלתה אותו לכותרות של אתרי הספורט בשבדיה.

"הכדורגל העולמי עומד לחלוש על השוק הסקנדיבי בשנים הקרובות. כולם רוצים למצוא את ארלינג הולאנד הבא. טים פריצה עשוי להיות אחד השחקנים שירוויחו מזה", כתבו באחד האתרים בשבדיה.

טים פריצה בפעולה

פריצה כבר צד את עיניהן של כמה קבוצות באנגליה. על פי דיווח מתחילת השנה, מנצ'סטר סיטי הביעה בו התעניינות ועשויה לרכוש אותו בקיץ הקרוב או בקיץ הבא ולהשאילו, במטרה להשביח אותו.

בריאיון לוואלה! ספורט בחודש מרץ אמר ראדה פריצה על בנו: "הלוואי שהוא יהיה כוכב יותר גדול ממני. אני מאוד מקווה שזה יקרה, אבל יש לו דרך ארוכה לעשות".

אגב, בנו השני של פריצה, ליאם, נחשב גם הוא לכישרון מבטיח וכבר הספיק ללבוש את מדי נבחרת קרואטיה עד גיל 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully