וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: "גרסת הנערה אמינה, החקירה האמיתית החלה"

פרשת הקטינות: הכדורגלן שאירח את המסיבה חשף התכתבות עם אחת הנערות, שסימסה לו: "הבנו שלא יתאים להגיד את הגיל האמיתי". במשטרה מעריכים: "גרסתה של הנערה השנייה אמינה מאוד". אשתו של גיא לוזון: "קוראת תגובות ברשת והבטן שלי מתכווצת"

-

המשטרה ממשיכה לחקור את פרשת הכדורגלנים והקטינות, שמבסגרתה נבדק חשד ששני שחקנים ממכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם שתי נערות בנות 15. ביומיים האחרונים גם הכדורגלנים וגם תלמידות בית הספר הגיעו להעיד והיום (רביעי) צפויות התפתחויות נוספות.

פרשת הכדורגלנים והקטינות. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
החקירה נמשכת/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

20:30: גרסת הכדורגלן שאירח את המסיבה: "אי אפשר היה לדעת שמדובר בקטינות". עורך הדין של השחקן מהליגה הנמוכה, שבאירוע בביתו הכדורגלנים פגשו את הקטינות, טוען: "הנערה הודתה שלא אמרה את הגיל האמיתי. העדות של הלקוח שלי מחסלת את התיק הזה". לידיעה המלאה

20:00: בחדשות 13 דווח: "מחקירת המשטרה עולה כי שני הכדורגלנים ידעו שמדובר בתלמידות תיכון אבל לא ידעו שגילן הוא פחות מ-16". עוד נטען כי על פי גורם המעורה בפרטים, "גרסתה של הנערה השנייה אמינה מאוד. החקירה האמיתית החלה אתמול, אחרי שדבריה של הנערה השנייה נשמעו".

18:00 - במהלך עדותו של הכדורגלן הנוסף שהתייצב היום במשטרה, הוא חשף התכתבויות שלו עם אחת הנערות וחשף שיחת וואטסאפ בין השניים. בצילום המסך שחשף אפשר לראות שהוא כותב לנערה: "אתן קטינות, חשבתי שיש לכן כבר 17. בגלל זה הייתי בהלם שאמרו לי את השמות שלכן".

הנערה ענתה: "הבנו שאם נגיד לך את הגיל האמיתי זה לא יהיה מתאים ובאמת היה לנו כיף איתך וידענו שזה משהו שיפריע לקשר שלנו אז לא אמרנו כלום".

הכדורגלן כתב ש"אני יודע שיש לכן לב מזהב ואתן לא הייתן עושות משהו כדי לפגוע באנשים ובקריירה שלהם, אבל צריך לפעמים לשמור דברים בשקט ולא לדבר כי אסור לסמוך על אף אחד".

התכתבות בפרשת הקטינות. מקור לא ידוע, צילום מסך
ההתכתבות בין הכדורגלן לנערה/צילום מסך, מקור לא ידוע

11:00 - אשתו של מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, אשת הטלוויזיה דנה פאן לוזון, כתבה באינסטגרם: "התגובות שאני קוראת ברשת ובתקשורת לפרשת הקטינות גורמת לי להבין בדיוק זה קרה. למה לפחות למחצית מהציבור יש עדיין משהו מעוות בתפיסת העולם שלהם. קוראת והבטן שלי מתכווצת".

10:25 - כדורגלן נוסף הגיע לתחנת המשטרה לתת עדות פתוחה.

8:49 - אביה של אחת המתלוננות התראיין אתמול ל"חדשות 13" ואמר: "אנחנו מתמודדים עם השמצות ואיומים והכול התחיל באשמת קבוצת מכבי תל אביב כי הם הראשונים שיצאו לתקשורת והכפישו. הם עשו את זה, לא אני, הם נתנו את הלגיטימציה. הם התחילו להפיץ שקרים ולאיים. ומשם, אם הראש של הדג מסריח, אז כל הדג מסריח. הם יקחו את האחריות. הם לא יצאו להגנה, הם יצאו להתקפה".

לאחר דברי האב, מכבי תל אביב פרסמה הודעת תגובה: "אנו מבינים את המצב העדין בו נמצאות הנערות ומשפחותיהן בימים אלה ומצרים על כך. עם זאת, האשמת מכבי תל אביב במעורבות ישירה או עקיפה בהפצת איומים, תמונות, סרטונים או שימוש בחברת יחסי ציבור כפי שנטען על ידי אביה של אחת הנערות הערב, אינה נכונה בלשון המעטה ומנוגדת באופן מוחלט לדרך בה מתנהלת מכבי תל אביב. המועדון פרסם הודעה המדברת בעד עצמה ביום שבת, בה גינה בכל תוקף השמצות והכפשות מכל סוג שהוא כלפי כל הצדדים המעורבים בפרשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully