וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת אפשרות למנות את פטר מאס למאמן בעונה הבאה

17.6.2020 / 10:16

שחר יחליט בהקדם מי יחליף את מרקו בלבול על הקווים, ולצד ברק בכר שנחשב למועמד המוביל הוזכר גם שמו של המאמן שאימן לאחרונה בליגה השנייה בבלגיה. הרכש יקודם רק לאחר שזהות המאמן תוכרע

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה בוחנת את האפשרות לצרף את המאמן הבלגי פיטר מאס בעונה הבאה. כידוע, הנטייה של ראשי המועדון היא לא להשאיר את מרקו בלבול, אולם ההחלטה הסופית תתקבל בקרוב על ידי נשיא המועדון יעקב שחר.

גורמים המעורים בפרטים סיפרו שבשלב זה מכבי חיפה מסמנת את ברק בכר כמועמד המוביל, אולם גם האפשרות לצרף מאמן זר עומדת על הפרק ומאס בן ה-56, שוער עבר, נמצא בעדיפות גבוהה. "עושה רושם שהסיכויים הגדולים ביותר הם שברק יהיה המאמן, אבל הוא בודק בהחלט גם מועמדות של מאמן זר", אמר מקורב ליעקב שחר.

מאס סירב בשנת 2017 להצעה ממכבי תל אביב, ובעונה החולפת אימן את לומל מהליגה השנייה בבלגיה. הוא אימן בעבר את לוקרן, מכלן וגנק, אבל מעולם לא עזב את בלגיה - גם לא כשחקן. אחד מבעלי לומל הוא אודי שוחוטביץ' שמשמש במקרים מסויימים גם כיועץ משפטי למכבי חיפה. לאחרונה מכר שוחוטוביץ' את זכויות הניהול במועדון למנצ'סטר סיטי.

בחיפה יקבלו את ההחלטה בימים הקרובים, כשעד אז הם צפויים לשוחח עם בכר וגם עם מאס כדי להכריע מי מהם הוא המועמד המתאים ביותר.

פטר מאס, מאמן כדורגל בלגי. GettyImages
מתחרה עם ברק בכר על המשרה. פטר מאס/GettyImages

שחקני החיזוק יוחתמו בהתאם למאמן שימונה. נכון לעכשיו אורן ביטון ובירם כיאל הם השמות הבולטים שעומדים על הפרק, אך בחיפה לא יקדמו מהלכים עד שלא יהיה ידוע מי יעמוד על הקווים.

היום תיערך ועדת המשמעת של ירדן שועה בנוגע להפרת הבידוד. בקבוצה רוצים לקנוס את שועה, גם בעקבות לחצים מיו"ר המנהלת ארז כלפון, אולם עדיין לא ברור אם בחיפה אכן יחליטו לעשות זאת בגלל סימני שאלה משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully