וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מונס דאבור עם צמד ראשון במדי הופנהיים בבונדסליגה, מיינץ הדהימה את דורטמונד

החלוץ הישראלי כיכב ב-1:3 על אוגסבורג וקבוצתו מחזיקה כרגע בכרטיס לאירופה. סגנית האלופה נכנעה 2:0 בבית, לייפציג איבדה יתרון 0:2 ב-2:2 מול דיסלדורף, ניצחון ללברקוזן.

אתר רשמי

המחזור ה-32 בבונדסליגה ננעל היום (רביעי) עם חמישה משחקים. מונס דאבור כבש צמד ראשון בגרמניה ב-1:3 של הופנהיים על אוגסבורג. בורוסיה דורטמונד, שכבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, נחלה הפסד סנסציוני של 2:0 למיינץ שהבטיחה מעשית הישארות. ר.ב. לייפציג איבדה יתרון ב-2:2 מול פורטונה דיסלדורף, באייר לברקוזן ניצחה 1:3 את פ.צ. קלן. פרנקפורט ניצחה 1:2 את שאלקה השוקעת.

מונס דאבור הופנהיים. GettyImages
היה לו צמד בגביע ועכשיו גם בליגה. מונס דאבור/GettyImages

אוגסבורג - הופנהיים 3:1

מונס דאבור כבש צמד ראשון בבונדסליגה (אחרי שהיה לו כזה גם בגביע מול באיירן מינכן) והעלה את הופנהיים למקום השביעי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית. החלוץ הישראלי, שחגג את שער הליגה הראשון בדיסלדורף, שוב מצא את הרשת במשחק חוץ וכעת עומד על שלושה שערי בונדסליגה. הראשון קרה בדקה ה-59, כשדאבור המשיך בנגיעה יפה מ-11 מטרים את כדור הרוחב של פאבל קאדז'אבק והעניק לקבוצתו יתרון. שלוש דקות לאחר מכן, החלוץ הישראלי השלים צמד - כשהפגיז מקרוב ריבאונד שנהדף אליו, ושלח אותו לרשת העליונה בפיניש אופייני. רובן ורגאס צימק עבור המארחת בדקה ה-69, ואחרי ארבע דקות דאבור הוחלף וירד בצליעה קלה. אילאס בבו הבטיח את הניצחון בדקה ה-89.

ג'יידון סאנצו בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ג'יידון סאנצ'ו מאוכזב/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 2:0

אחרי שהשיגו שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים וראו את באיירן מינכן מנצחת ומבטיחה את האליפות, הצהובים-שחורים נכנסו כנראה לדיכאון, אחרת קשה להסביר את ההפסד הסנסציוני הזה למיינץ החלשה, שהבטיחה מעשית את הישארותה בגלל הניצחון הזה. פאברה עלה בהרכב חזק, אבל ג'ונתן בורקארדט נגח את הראשון בדקה ה-33 וז'אן פיליפ מאתטה הכפיל בפנדל בדקהה -49. דורטמונד עלולה לאבד את המקום השני ללייפציג שניצחה וצימקה ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד כשנותרו עוד שש בקופה.

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער עם חבריו. רויטרס
זה הערב שלו. מונס דאבור חוגג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - פורטונה דיסלדורף 2:2

באופן מוזר מאז חזרת הבונדסליגה השוורים לא הצליחו לנצח בבית. ר.ב. לייפציג מסיימת משחק בית רביעי רצוף בתיקו ברד בול ארנה בעוד שבחוץ היא שעטה ל-0:5, 2:4 ו-0:2. האורחים מהתחתית החזיקו מעמד שעה בדיוק עד שקווין קאמפל סובב כדור אדיר לפינה. טימו ורנר חיקה אותו אחרי שלוש דקות ותקע עוד מסמר בארון של דיסלדורף, שלא נשברה ורשמה קאמבק הירואי. סטיבן סקז'יבסקי צימק מקרוב בדקה ה-87 ובדקה ה-92 אנדרה הופמן השווה מקרוב אחרי כדור קרן. התיקו הזה נותן יתרון נקודה לדיסלדורף על פני ברמן, במאבק על הזכות להגיע למבחנים ולהימנע מירידה אוטומטית.

אנדרה סילבה פרנקפורט. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. אנדרה סילבה/רויטרס

באייר לברקוזן - פ.צ. קלן 1:3

הקבוצה של פטר בוס סחטה בקושי 1:1 משאלקה ביום ראשון והחמיצה הזדמנות להגדיל את הפער מבורוסיה מנשנגלדבאך, שנאבקת איתה על מקום בליגת האלופות. אלא שהפעם היא לא התקשתה להשיג ניצחון שנתן לה יתרון נקודה במקום הרביעי החשוב כל כך. סוון בנדר נעץ את הראשון כבר אחרי שבע דקות. קאי האברץ הכפיל (40) ומוסא דיאבי קבע 1:3 (83) אחרי שער מצמק של סבסטיאן בורנאו (59).

מונס דאבור שחקן הופנהיים. רויטרס
מונס דאבור/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 1:2

ניצחון רביעי בחמישה משחקים לפרנקפורט, שממשיכה להרשים בתקופה האחרונה בעיקר בזכות איש אחד - אנדרה סילבה. החלוץ הפורטוגלי כבש את שערו השביעי בשמונת המשחקים האחרונים בדקה ה-28 עם ביצוע מלוטש וקר רוח. דוד אברהם הכפיל אחרי בישול של קוסטיץ' (50). ווסטון מקיני האמריקאי רק צימק לשאלקה (59), שרושמת משחק ליגה 14 (!) בלי ניצחון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully