וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "צריך כבר להתחיל לבנות את הפסל של יורגן קלופ"

מאמן ריינג'רס הילל את הגרמני: "הוא ראוי להיכלל באותה רשימה עם הגדולים ביותר". קלופ עצמו מדבר על שינויים בהתקפה

אתר רשמי

בווידאו: תקציר ה-0:6 של ליברפול על בלקבורן

בליברפול מציינים היום (שלישי) את יום הולדתו ה-53 של מאמנם האהוב, יורגן קלופ. אם זה תלוי בסטיבן ג'רארד, ראוי שהנצחתו של המנג'ר הגרמני תתחיל כבר עכשיו, עוד לפני הזכייה הצפויה באליפות הפרמיירליג.

"הוא המנג'ר הטוב בעולם", הבהיר אחד הסמלים הגדולים בתולדות ליברפול בראיון שהעניק ל"אתלטיק". "אני יודע שיש הרבה מאמנים מצליחים בעולם. פפ גווארדיולה יוצא דופן, גם קרלו אנצ'לוטי, ואני יכול לחשוב על עוד שמות. אחרי שנתיים כמאמן, אני יכול להעיד כמה קשה העבודה. אבל יורגן - הצורה בה הוא מתנהל... יש לו לב גדול, יש לו ראש, והוא לקח את ליברפול לרמה הבאה".

לטענת ג'רארד, אין שום ספק שקלופ כבר עכשיו אחד המנג'רים הגדולים בתולדות המועדון, לצד ביל שאנקלי ובוב פייזלי. שניהם זכו לפסלים מחוץ לאנפילד, וגם הגרמני ראוי לאחד כזה. "בהכירי את יורגן, הוא לא ירצה שנכליל אותו ברשימה הזאת", אמר מאמן ריינג'רס. "הוא צנוע ותמיד נותן כבוד לכולם. אבל אם מסתכלים על מה שעשה, אין ספק שהוא ראוי להיכלל באותו משפט כמו המאמנים האיקוניים הללו".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
הגדול מכולם כרגע. קלופ/רויטרס

"צריך לזכור שכשיורגן הגיע לליברפול הם לא היו קרובים אפילו להיות הקבוצה הטובה במדינה, הם אפילו לא היו בטופ 4", הוסיף ג'רארד. "לעשות את כל מה שעשה, להביא את גביע אירופה, אליפות ראשונה זה 30 שנה... מבחינתי, צריך להלל אותו עכשיו. נראה שבכדורגל אנחנו נוטים לחכות שאנשים יהיו מבוגרים עד שנחמיא להם. אבל אני יודע שהבעלים של ליברפול לא יתנו לזה לקרות. כשיורגן יביא את האליפות, צריכים להתחיל לעבוד על הפסל שלו".

על האליפות המתקרבת אמר סטיבי ג'י: "כולנו מבינים שזה הולך לקרות. מבחינתי, יש הקלה גדולה. כאוהד וכשחקן, להגיע כל כך קרוב כך כך הרבה זמן - בדיוק לזה כולנו חיכינו. זה הלחם והחמאה של המועדון. כילד צפיתי בקבוצות המצליחות של ליברפול זוכות באליפויות. לצערי, לא הצלחתי לעשות זאת בעצמי. כעת אני אוהד, ואמשיך להיות כזה עד הקבר. כשהם יניפו את הגביע, אהיה מאושר ב-100 אחוז. אני כבר לא יכול לחכות. אהיה האדם הגאה ביותר בכדור הארץ".

סטיבן ג'רארד, ליברפול, 2005. GettyImages
סופר את הימים. ג'רארד עם התואר הגדול בו כן זכה/GettyImages

קלופ עצמו התראיין השבוע בפודקאסט של העיתונאי גרנט ווהל וסיפר שהוא מתכוון לבצע שינויים בהתקפה של ליברפול בעונה הבאה: "צריך לרענן מדי פעם. הקבוצות הטובות בעולם תמיד משנות קצת. כמה זמן צ'אבי, אינייסטה וכל החבר'ה האלה שיחקו יחד? מדי פעם הם הביאו שחקנים שונים כם תיירי הנרי. הם עזרו, אבל אף פעם לא ממש נשארו לאורך זמן. מבחינתנו זה שונה. מבחינתנו השחקנים הללו יגיעו מבפנים. אם רוצים לקנות שחקן כמו סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח, צריך לשלם הרבה כסף. אבל נצטרך לבנות את החידושים הללו מבפנים. האם נוכל לשחק את אותו הכדורגל עוד ארבע, חמש, שש שנים? אני לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully