וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא היה משחק חד צדדי - כשאתה עייף אתה מבצע יותר טעויות"

מאמן הפועל תל אביב ניסה להסביר את ה-4:0 שספגה קבוצתו מרגלי הפועל חיפה: "הלו"ז צפוף מדי וזה קשוח". חיים סילבס: "ידענו מה היתרונות שלנו"

צילום ועריכת וידאו: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: מאמן הפועל חיפה חיים סילבס

לא מעט פרצופים מחוייכים נצפו הערב (ראשון) באיצטדיון העירוני בחיפה לאחר שהפועל חיפה הביסה 0:4 את הפועל תל אביב. הקבוצה של חיים סילבס הראתה עליונות מהפתיחה, ועלתה ליתרון לאחר שגידי קאניוק דייק מהנקודה הלבנה (16). המארחת סגרה עניין בבליץ של עשר דקות במחצית השנייה, כאשר קאניוק (55), אראל (פנדל, 64) ונס זמיר (65) קבעו את תוצאת המשחק.

אם יש משהו שמעיב על המשחק הגדול שנתנה, זה העימות המיותר בין אלמוג בוזגלו לגל אראל בדקה ה-64, כשכל אחד מבין השניים רצה להיות זה שבועט את הפנדל בו זכתה קבוצתם לאחר שבוזגלו החמיץ. בסופו של דבר אראל דייק מהנקודה, ובוזגלו לא הסתיר את תסכולו. הפועל תל אביב נראתה נורא, ונראה שהשחקנים של ניר קלינגר עדיין לא התאוששו מההדחה הכואבת בשבוע שעבר בחצי גמר הגביע.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
נראה ששחקניו עדיין בטראומת הגביע. קלינגר/לילך וייס רוזנברג

התגובות

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "לא חושב שההדחה מהגביע השפיעה, אני פשוט חושב שהשחקנים עייפים. שחוטים. אני נמצא איתם יום יום, הלו"ז צפוף מידי וזה קשוח. בנאדם הוא בנאדם. זה היה ניכר היום בטעויות. היום לא היה משחק של 0:4, לא היה משחק חד צדדי - אבל כשאתה עייף אתה מבצע יותר טעויות. ניסינו לתת לשחקנים לנוח עד כמה שניתן, אבל אין ספק שהאליפות היא גורם מכריע".

על הצעירים: "אמרנו עוד לפני התוצאות האחרונות שאנחנו נלך על זה בכל הכח וניתן דקות לשחקנים צעירים. ידענו שנשלם שכר לימוד, למרות שלדעתי זה לא קשור לשכר לימוד אלא ללו"ז הצפוף, ומה לעשות פיזיולוגית זה קשה. צריך לקבל את זה - אין מה לעשות. הצעירים יהיו חלק מהסגל של הפועל תל אביב, מניח שהם ילכו ויצברו דקות. אני מאוד נהנה לראות אותם. יש לנו שחקני כדורגל טובים בארץ ולא חייבים להתבסס על זרים". על האפשרות שיהיה מאמן הנבחרת הצעירה: "אם רוצים מישהו צריכים לפנות אליו. כל עוד אני בהפועל תל אביב ואף אחד לא פנה אליי, אז אני כל כולי בהפועל תל אביב".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
ניצחון ליגה שלישי ברציפות להפועל חיפה על הפועל תל אביב. חיים סילבס/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "היום זו הייתה הצגה, אבל זה חלק מתהליך. ידענו לקראת איזה משחק אנחנו הולכים, ידענו מה היתרונות שלנו. נתון הפנדלים שלנו הוא מדהים. באופן עקרוני זה עניין של איכות, אני שמח על הנתון הזה ואני מקווה שיהיו לנו נתוני הצלחה בעוד נתונים. אני והצוות שלי מקבלים את ההחלטות שלנו פר משחק, ופר שחקן. אנחנו עומדים לקראת שבועים וחצי של שישה משחקים, ועוד נעשה שימוש בהרבה שחקנים ואני צריך שכולם יהיו מוכנים".

על העימות בין גל אראל ואלמוג בוזגלו: "אנחנו מתים על אלמוג, הוא חזר לשחק אחרי הרבה זמן ורצה לכבוש. יש לנו בועט קבוע, גל הוא הבועט הקבוע שלנו ויש סדר, אבל אני יכול להבין את אלמוג".

גידי קאניוק: "האמת קיבלנו העונה תשעה פנדלים וזה מספר מטורף, אנחנו שמחים שכבשנו את כולם. כרגע כל כולי בהפועל חיפה ובמשחקים שנותרו עד סוף העונה ונראה מה יהיה קדימה. אני חושב ממשחק למשחק ולא על העונה הבאה. אני רוצה לסיים פה כמה שיותר יפה, ליהנות ולהצליח כמה שיותר. אנחנו נראים אולי הכי טוב בפלייאוף, בלי הגזמה. אנחנו נראים טוב, מחוברים, רצים, אנרגטים, השתחררנו מאוד, הייתה לנו סדרה של משחקים לפני הפלייאוף שידענו להביא נקודות גם בכדורגל לא טוב, אבל מרגע שהגענו אל הפלייאוף אנחנו משחקים הרבה יותר פתוח ומשוחרר ונראים טוב. ברוך השם, רוצים להמשיך ככה".

גידי קאניוק לירן סרדל הפועל חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
"כרגע כל כולי בהפועל חיפה". גידי קאניוק חוגג/לילך וייס רוזנברג

המספרים

* לראשונה מאז 1995-1997, להפועל חיפה יש שלושה ניצחונות רצופים על הפועל תל אביב במסגרת הליגה. אז, בשנות ה-90', הרצף גם הוארך לארבעה.

* הפועל חיפה דייקה בכל 16 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016.

* על 11 מהפנדלים ברצף הזה חתום גל אראל, שהערב נכנס כמחליף וכבש את שערו השישי העונה - כולם מהנקודה הלבנה.

* עם הצמד הערב, גידי קאניוק העלה את מאזנו לשמונה שערים מול הפועל תל אביב - היריבה האהובה עליו בליגת העל.

* ניר קלינגר לא הצליח לנצח את הפועל חיפה, הקבוצה אותה הוביל לזכייה בגביע לפני שנתיים, בחמשת המפגשים האחרונים. את חיים סילבס ניצח רק באחד משבעה מפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully