וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "לא נשחרר את ז'וזואה". קרע בשריר התאומים לדוד קלטינס

14.6.2020 / 22:02

ראשי הפועל באר שבע התייחסו בשיחת פייסבוק עם אוהדים לכל הנושאים הבוערים: "אין פנייה בנוגע לאבוקסיס, קרובים לסגור עם אקולטסה"

פלייר אוהדי הפועל באר שבע חוגגים העפלה לגמר הגביע/באדיבות וסרמיליה. צילום: מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בווידאו: אוהדי הפועל באר שבע לאחר העלייה לגמר הגביע

יו"ר הפועל באר שבע איתי בן זאב והמנכ"ל אסי רחמים ענו היום (ראשון) על שאלות של אוהדי הקבוצה בפייסבוק. בן זאב, שאישר כי תקציב השחקנים יירד מ-40 מיליון שקלים ל-20 מיליון, התבקש להתייחס לאפשרות שיוסי אבוקסיס יעבור לאמן את נבחרת ישראל ואמר: "אף אחד מההתאחדות לא פנה אלינו בנוגע ליוסי אבוקסיס והוא לא פנה אלינו או דיבר איתנו על אימון הנבחרת. יש לו חוזה לעונה הבאה, זו זכות לאמן את הפועל באר שבע ואני לא רואה שום סיבה לעסוק בזה".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דני מרון
לא נעשתה כל פנייה. יוסי אבוקסיס/דני מרון

המנכ"ל רחמים עדכן בנוגע לרכישת כרטיסו של אלטון אקולטסה מסינט טרוידן הבלגית: "אנחנו מאוד קרובים לסגור עם הקבוצה של אקולטסה וגם קרובים לסגור עם השחקן. אם הוא ירצה לשחק בהפועל באר שבע, הוא יהיה אצלנו".

רחמים הבהיר: "למיגל ויטור יש אופציה להשתחרר רק אם יביא הצעה גבוהה יותר מחוזהו המקורי, בעוד לז'וזואה אין כזו אפשרות". בן זאב הדגיש לגביו: "לא נשחרר את ז'וזואה. הוא שחקן שבשבילו קונים כרטיס".

המועדון הודיע הערב כי דוד קלטינס עבר בדיקת הדמייה עקב חבלה בשוק ימין בשבוע שעבר, והתברר כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים. הקשר בן ה-25, שיכול לשחק גם כבלם ומגן, נרכש בקיץ מבית"ר ירושלים ורשם 17 הופעות בליגה העונה, מתוכן 14 בהרכב.

(עדכון ראשון: 17:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully