וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עימות קולני בין מוחמד עוואד למאמן הכושר נייל קלארק

14.6.2020 / 21:20

השחקנים שמעו היטב את הצעקות בין השניים לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים. ירדן שועה לא הופיע לאימון, אורן ביטון מועמד

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: התגובות לאחר התיקו המאופס של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים

עימות קולני התרחש אמש (שבת) במכבי חיפה בתום המשחק נגד בית"ר ירושלים, בין החלוץ מוחמד עוואד למאמן הכושר נייל קלארק. שחקנים העידו כי הצעקות נשמעו היטב, כשהוויכוח עצמו היה בחדר הטיפולים ואילו יתר השחקנים היו באותו הזמן בחדר ההלבשה.

שחקן בקבוצה אמר: "קלארק אמנם אהוב, אבל הרבה פעמים התפרצויות שכאלה גורמות לעימותים. מי שמכיר את עוואד יודע שקשה לריב איתו, כך שהדבר הפתיע את כולנו". גורם במועדון הגיב: "זה דבר שקורה מדי פעם במועדון כדורגל, לא היה משהו יוצא דופן".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "ויכוח שולי שקורה בכל קבוצת כדורגל, לא מייחסים לכך חשיבות יתרה".

שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד. דני מרון
"קשה לריב איתו". מוחמד עוואד/דני מרון

חלוצה של מכבי חיפה ירדן שועה סובל מחום בשל דלקת חניכיים והוא לא הגיע לאימון היום. שועה סובל, כך לפי הודעתו לאנשי הקבוצה, מדלקת גרון ודלקת בחניכיים והשיניים, מה שגרם לו לחום גבוה. כידוע, שועה אמור היה לעמוד לוועדת משמעת בשל הפרת הבידוד, אך זו תתקיים רק כאשר החלוץ יחלים ויחזור לאימונים סדירים.

כזכור, כבר ביום שישי הודיע שועה שהוא סובל מכאבי שיניים ולאחר בדיקת רופא מכבי חיפה הומלץ לו ללכת לטיפול חירום. עם זאת, השחקן התעקש להיות באימון, קיבל זריקה ואף נכלל בסגל אך לא זכה אמש לדקות משחק מול בית"ר ירושלים (0:0) וכעת נראה כי הדלקת החריפה והשחקן יצטרך לעבור טיפול.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
הדלקת החריפה. ירדן שועה/לירון מולדובן

בעניין אחר, במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בסוגיית המאמן. במועדון מחכים להחלטה רשמית של הבעלים יעקב שחר. ההערכה הרווחת במועדון היא שמרקו בלבול לא ימשיך, אבל באותה נשימה הבהירו שרק אחרי ההודעה לבלבול עצמו, אם וכאשר המאמן אכן לא ימשיך, תיעשה פנייה רשמית למאמנים אחרים, כשהמועמדים המובילים הם ברק בכר וסלובודן דראפיץ.

גם בגזרת השחקנים יחכו להחלטה רשמית בנוגע למאמן לפני שיחלו במגעים. אחד השמות שהוזכרו הוא המגן השמאלי אורן ביטון, שהגיע היום לסיכום עם הפועל באר שבע על כך שהאופציה לא תמומש ולמעשה מ-15 ביולי הוא יהפוך לשחקן חופשי. בחיפה רוצים להתחזק במגן שמאלי נוסף, אבל פנייה תיעשה רק לאחר שיוחתם מאמן שיאשר את רשימת הרכש.

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully