וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה הפר בידוד, מכבי חיפה נקנסה ב-30 אלף ש"ח: "זלזול מחפיר"

11.6.2020 / 22:45

החלוץ חזר להתאמן רק אחרי בדיקת קורונה שלילית, במכבי חיפה הבהירו: "ייערך בירור משמעתי". שועה: "מצטער, גרוטו, חוזרים לכלוב". אחד מחבריו לקבוצה נחלץ להגנתו: "אין שחקן שלא הפר בידוד"

צילום: דוברות מכבי חיפה

(עדכון ראשון: 20:20)

ירדן שועה ממשיך למצוא את עצמו בכותרות, ולאו דווקא בגלל יכולתו על כר הדשא. חרף ההוראות הברורות, צולם חלוץ מכבי חיפה מפר בידוד ומבלה במסיבת בריכה שנערכה בקיסיריה לפני מספר ימים, כפי שפורסם הערב (חמישי) באתר ערוץ הספורט. יש לציין כי השחקן עבר בדיקת קורונה ויצא שלילי. ביום בו המתין לקבלת התוצאות התאמן בנפרד מחבריו למכבי חיפה, ורק לאחר שחזרו שליליות, חזר להתאמן ביחד עם יתר השחקנים.

"מרגע שנודע לנו אודות המקרה, נעשה בירור עם ירדן, השחקן הבהיר מיד כי טעה", נמסר ממכבי חיפה. "במועדון הוחלט לשלחו מיד לבדיקת קורונה. ירדן נמצא שלילי והושב לאימונים. בירור משמעתי יערך בתוך המועדון. ירדן כמובן התנצל והבהיר כי לא ישוב על כך".

במנהלת הליגה הטילו קנס של 30 אלף שקלים על מכבי חיפה והיו"ר ארז כלפון כתב למנכ"ל הירוקים אסף בן דב: "אני מקווה כי השחקן יטופל במלוא חומרת הדין וכי המסר יועבר בתקיפות בקרב שחקני המועדון ועובדיו באופן שימנע הישנות מקרים מעין אלו ויאפשר את סיום העונה תוך שמירה מיטבית על בריאות השחקנים, הצוות והקהל".

עוד כתב: "ירדן שועה תועד כשהוא מבלה במסיבת בריכה הומת אדם, ללא שמירה, בלשון המעטה, על כללי הריחוק החברתי ותוך הפרה בוטה וגורפת של הנחיות משרד הבריאות והמנהלת. הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רק התקופה בה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר חולי הקורונה. אירועים כדוגמת זה פוגעים באופן חמור במאמצי המנהלת מזיקים לכדורגל הישראלי כולו. למותר לציין את הנזק החמור, הרוחבי והמקיף, שעלול להיגרם לענף עקב הידבקות של מי מהשחקנים או אנשי הצוות".

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים", צילום מסך
שועה מבלה/צילום מסך, מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים"

בסביבתו של שועה אמנם מדגישים שהשחקן הבין שעשה טעות, אבל במקביל זועמים על כך שהוחלט לעשות רעש תקשורתי סביב הנושא. "באינסטגרם שחקנים מעלים תמונות שלהם מפרים בידוד ואף אחד לא מדבר, אבל כשזה ירדן שועה כולם ממהרים לעשות רעש. מוטב לתקשורת ללכת ולבדוק כמה שחקנים הפרו בידוד והם אפילו לא מסתירים את זה".

גם שחקן במכבי חיפה יצא להגנתו של החלוץ: "אין שחקן בליגת העל שלא הפר בידוד בצורה כזו או אחרת. נכון שאין צורך לנופף בזה פומבית, אבל אם זה לא היה ירדן לא היו עושים רעש".

התגובה של ירדן שועה. מתוך האינסטגרם של ירדן שועה, צילום מסך
בשעות הערב הגיב בסטורי/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ירדן שועה

שועה, שחווה עונה לא פשוטה מבחינה מקצועית במדים הירוקים, כבש העונה שני שערי ליגה בלבד, והוסיף גם שער אחד בגביע המדינה. לאחר מחזורים רבים בהם נותר על הספסל, פתח השבוע בהרכב בדרבי החיפאי, והוחלף בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully