וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בחקירה, במנהלת בודקים: האם שחקני מכבי תל אביב הפרו בידוד?

11.6.2020 / 20:48

במנהלת מנסים להבין מתי התרחשה הפרשה, כדי להחליט האם למנוע מהם להגיע לאימונים. אחת הנערות טוענת: "השחקנים משקרים, הם ידעו שאנחנו תלמידות תיכון"

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

שני שחקני מכבי תל אביב, שהמשטרה בודקת את הטענה לפיה קיימו יחסי מין אסורים עם קטינות מתחת לגיל 16, שכרו עורכי דין שייצגו אותם, על רקע החשש הגדול שלהם שתיפתח נגדם חקירה משטרתית. השחקנים, כזכור, טוענים כי יש להם הוכחות חד משמעיות שהנערות הבהירו להן שהן מעל גיל 18. הנה עדכונים שוטפים מהפרשה שמסעירה את הכדורגל הישראלי:

21:33: בחדשות 12 ציטטו את אחת הנערות, שסיפרה למקורבת לה כי "הבחורים התחילו איתי באינסטגרם, הם הזמינו אותנו לדירה של אחד מהם ושם זה קרה. הם ידעו שאני תלמידת תיכון, הם ראו אותי במסיבת יום הולדת של חבר משותף ואז פנו אלי. הם משקרים - מעולם לא אמרנו שאנחנו בנות 18 וגם לא נשאלנו מה גילנו. כן דיברנו על בית הספר והכדורגלנים ידעו שאנחנו תלמידות תיכון. אני מאוד פגועה, אני מבינה שנוצלתי".

20:40: במנהלת הליגה מבקשים לדעת יותר פרטים על הפרשה, ובעיקר מתי בדיוק התרחשה. בין היתר, מנסים במנהלת לערוך בירור כדי לדעת האם צריך למנוע מצמד השחקנים להגיע כעת לאימונים בעקבות הפרת בידוד, על פי ההנחיות שניתנו בחודש שעבר.

19:17: בדוברות המשטרה הודיעו כי צו איסור פרסום הוטל על הפרשה, עד ה-18 ביוני. עוד נמסר כי "התיק הועבר להמשך טיפול במחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית של מחוז מרכז וחקירה נפתחה בנושא".

18:32: לידי וואלה! NEWS הגיע צילום מסך מהתכתבות ווטסאפ של אחת מהנערות שעומדות במרכז הפרשה. בהתכתבות, נשאלת הקטינה על חברתה: "היא בת גילך 17?", והיא מצדה משיבה בחיוב. לטענת גורמים המעורים בפרטים, ההתכתבות התקיימה לפני כמה שבועות בין הנערה לבין אוהד אחר בקבוצה, שבה לפי טענת הגורם היא הציגה את עצמה כמי שמעל גיל ההסכמה. אותו גורם סיפר כי הקטינה הייתה בקשר עם כמה אוהדים מקבוצת הכדורגל, ופעם אחר פעם הציגה את עצמה כך. התכתבות זו, וחומרים נוספים, יועברו בקרוב למשטרה שפתחה בחקירה בעקבות הפרסום.

התכתבות ווטסאפ של אחת הבנות שעומדת במרכז פרשת המין עם אחד מאוהדי הקבוצה. -, אתר רשמי
ההתכתבות של הנערה עם אחד מאוהדי הקבוצה/אתר רשמי, -

17:57: המשטרה החליטה לפתוח בחקירת הפרשה. עד כה היתה בחזקת בדיקה בלבד.

17:44: אחד משני עורכי הדין של השחקנים, עדי כרמלי, הצהיר: "אנחנו ערים לפרסומים ברשת ובמדיות השונות, ולתוצרים שמוצגים - כולל תעודות הזהות. אצל הלקוחות שלנו נמצאות ראיות נוספות. אנחנו סבורים שהמשטרה היא זו שאמונה על הנושא, תוצאתה של החקירה תהיה בהכרח ניקוי כל חשד מהלקוחות שלנו. לא נפרט מה יש לנו. אנחנו מצפים שהמשטרה תרכז הכל ותסתייע בכל אותן ראיות, כדי לסיים את החקירה בהקדם האפשרי. לא נעשה דבר שיכול לפגוע בנפשן של המתלוננות. לא דבק במעשיהם של הלקוחות שלנו רבב. אנחנו מבינים שהתיק הזה יכול להגיע רק לסוף אחד - סגירה של החקירה".

לשאלה מדוע השחקנים טרם הוזמנו למתן עדות אמר עו"ד כרמלי: "אנחנו כבר פנינו למשטרה וביקשנו למסור את הגרסה של הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי".

17:43: אחד משני עורכי הדין של השחקנים, ינון היימן, אמר: "מדובר בפרשה עמומה ורגישה, מעורבות בה קטינות ואנשים בעלי משפחה. אנחנו סומכים על המשטרה שתעשה עבודתה נאמנה ומצפים שהשחקנים ייחקרו מוקדם ככל האפשר".

17:04: המשטרה צפויה להגיע למשרד של עורכי הדין לתחילת הבירור. כרגע, אין עדיין מועד לזימון השחקנים לחקירה.

עוד בוואלה!

"גולדהאר צריך להשעות את שני השחקנים המעורבים בפרשה"

לכתבה המלאה
מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
הסערה נמשכת. מתחם האימונים של מכבי תל אביב/ראובן קסטרו

16:46: שר התרבות והספורט חילי טרופר בתגובה ראשונה למקרה. "האירוע שפורסם בנוגע לשחקני הכדורגל צריך להתבהר בצורה מסודרת וישרה במשטרה. אני מציע לכולנו להיזהר מלהסיק מסקנות מוקדמות מדי ואיני רוצה לדבר לגופו של מקרה ספציפי. עם זאת, זו הזדמנות לאמירה עקרונית רחבה יותר: ספורטאים, בוודאי בעולם המקצועני וההישגי הם דמויות שצריכות להוות דוגמה אישית, גם בכל הנוגע להתנהגות ראויה ומכבדת".

16:25: לטענת עורכי הדין, בידיהם תמונות המעידות על כך שהנערות זייפו תעודות זהות בעבר, בו הציגו את עצמן כבנות 19. בתעודות הזהות המזויפות, לכאורה, ניתן לראות שתאריך הלידה של אחת הנערות הוא ה-21 ביולי 2001 - כלומר, מעל גיל 18. תאריך הלידה של האחרת בתעודת הזהות המדוברת הוא ה-22 באוקטובר 2001 - גם כן מעל גיל 18.

תעודות הזהות המזויפות, לכאורה, של צמד הנערות. -, צילום מסך
לטענת עורכי הדין - כך נראות תעודות הזהות המזויפות, לכאורה/צילום מסך, -

16:02: שני השחקנים החשודים הגיעו לאימון הקבוצה בקרית שלום.

15:33: עו"ד עדי כרמלי, שמייצג את השחקנים יחד עם עו"ד ינון היימן, טען היום: "שני הכדורגלנים לא עברו כל עבירה. בידינו ראיות חד משמעיות כדי להוכיח את גרסת מרשינו - אותן אנחנו נציג למשטרה בבוא העת".

עו"ד עדי כרמלי. באדיבות המצולמים
עו"ד עדי כרמלי/באדיבות המצולמים

הפרשה החלה כשתלונה הגיעה למועדון ואל התיכון בו לומדות הנערות, שבעת ביצוע הקשר המיני על פי החשד היו מתחת לגיל 16. ההערכה היא כי שני השחקנים הכירו את הנערות באירוע, ודאגו להזמינן לבית של אחד מהם - ושם על פי החשד קיימו איתן קשר מיני. מכבי תל אביב הגיבה בקצרה ומסרה רק כי "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו" - אבל כמובן שהתגובות לפרשה סוערות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully