וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינות ירדו למחתרת, המשטרה פתחה בבדיקה

השניים השתתפו כרגיל באימון קבוצתם והבינו רק בסיומו שהפרשה עומדת להיחשף, ממכבי תל אביב נמסר: "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב"

מתחם האימונים של מכבי תל אביב קרית שלום. ניב אהרונסון
במכבי תל אביב הסתפקו בהודעה לקונית בשלב זה. מיטש גולדהאר/ניב אהרונסון

הלם במכבי תל אביב בעקבות החשד ששניים משחקניה קיימו יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16. הפרשה נחשפה בחדשות 13 ובמרכזה תלונה שהגיעה למועדון ואל התיכון בו לומדות הנערות שבעת ביצוע הקשר המיני על פי החשד היו מתחת לגיל 16. על פי הפרסום, שני השחקנים הכירו את הנערות באירוע ודאגו להזמינן לבית של אחד מהם שם על פי החשד קיימו איתן קשר מיני. לא ברור עדיין האם מדובר באירוע חד פעמי או שהקשר נמשך לאורך זמן. הבוקר (חמישי) המשטרה פתחה בבדיקת הנושא.

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לפניות כתבים בנוגע לפרסומים האחרונים אודות מעורבות ספורטאים באירועים בהם קיים חשד לכאורה למעורבות בפלילים, במשטרה מבקשים להבהיר כי נפתחה בדיקה לבחינת הפרסומים. מעבר לאמור ומטבע הדברים אין בכוונתנו להרחיב בנושא".

מכבי תל אביב מסרה בתגובה: "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".

כדורגל. GettyImages
פרשה חמורה/GettyImages

שני הכדורגלנים השתתפו אתמול אחר הצהריים באימון ושעה קלה אחריו, הבינו כי הפרשה עומדת להיחשף בכלי התקשורת. זמן קצר לאחר פרסום הדברים, ללא שמות השחקנים, החלו לצוץ בקבוצות וואטסאפ רבות שמות השחקנים וכן התכתבויות של הנערות באשר לקשר המיני שהיה להן עם השחקנים.

המידע הראשוני על היחסים בין השחקנים לנערות הגיע למסל"ן - מרכז סיוע לנשים נפגעות בנגב. במידה שחקירה כזו תיפתח והנערות יעידו כי ביצעו עם השחקנים יחסי מין כשהן מתחת לגיל 16, עלולה להיות לשחקנים בעיה גדולה שכן מדובר במין עם קטינות האסור על פי חוק במיוחד אם יש פער של יותר מ-4 שנים בינן לבין הבגירים. בקבוצה סירבו כאמור להתייחס בהרחבה לפרשה והשחקנים ירדו למחתרת ולא ענו להודעות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully