וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה התלונן על כאבי שיניים וקיבל זריקה. ייקנס על הפרת הבידוד?

12.6.2020 / 9:55

החלוץ התלונן על כאבים, אבל התאמן בכל זאת. במקביל הוא מתוכנן לעמוד לועדת משמעת בשבוע הבא. במועדון מחדדים את הנהלים ומאיימים בסנקציות, שחקן בקבוצה: "הרבה לא שומרים על בידוד"

צילום: דוברות מכבי חיפה

ירדן שועה ממשיך להעסיק את מכבי חיפה. החלוץ התלונן הבוקר (שישי) על כאבי שיניים ובמועדון רצו לשלוח אותו לטיפול חירום - אולם אחרי התעקשות של החלוץ להתאמן בכל זאת, הוענקה לו הזריקה והוא לקח חלק באימון. במקביל, חיפה תחדד את נהלי הבידוד בפני השחקנים ותבהיר להם שמי שיפר אותם, צפוי לעונש כבד. זאת בעקבות הפרת הבידוד של שועה שתועד במסיבת בריכה בקיסריה - מה שגרם למועדון להיקנס ב-30 אלף שקל.

שועה, שעבר בדיקת קורונה שיצאה שלילית בעקבות המקרה, עשוי לספוג קנס פנימי. הוא לא השחקן היחיד בליגת העל שכבר תועד מפר בידוד ואפילו לא הראשון במכבי חיפה, אולם העובדה שבילה במסיבה המונית וההיסטוריה של בעיות המשמעת שלו, גרמו לו לספוג אש.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
שוב מסתבך. שועה/לירון מולדובן

יחד עם זאת, שחקן בכיר במכבי חיפה מעיד ש"יש הרבה מאוד שחקנים שלוקחים את הילדים לחוגים ולגני הילדים. יש גם שחקנים שהולכים לבקר את ההורים והמשפחות, אבל ללכת למסיבה זה מנקר עיניים. צריך לנסות לכבד את ההנחיות כמה שיותר".

שועה כבר התנצל בפני ראשי המועדון ואם לא תתקבל החלטה מפתיעה של הצוות המקצועי, הוא יכלל בסגל למשחק מחר מול ביתר ירושלים. בכל מקרה, ביום ראשון תיערך לו ועדת משמעת. נטע לביא יחזור לסגל וצפוי לפתוח לצד עופרי ארד, שחוזר גם הוא. עאיד חבשי הפצוע נמצא בספק גדול למשחק ואחרי האימון המסכם תתקבל החלטה האם יכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully