וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוגסבורג גברה 0:1 על מיינץ, שאלקה שוב לא ניצחה

פלוריאן נידרלכנר (1) סידר ניצחון יקר לקבוצה של הייקו הרליך במאבקי ההישרדות. הרויאל בלוז סיימו ב-1:1 מול באייר לברקוזן ורשמו שיא מועדון שלילי

מתוך שידורי הליגה הסרבית

המחזור ה-31 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במשחק המוקדם מבין השניים הצליחה אוגסבורג לנצח 0:1 את מיינץ בחוץ במשחק תחתית גורלי. במשחק השני שאלקה שוב פספסה ניצחון וסיימה ב-1:1 מול באייר לברקוזן, ושברה שיא מועדון לאחר שלא הצליחה לנצח כבר 13 משחקי ליגה ברציפות.

פלוריאן נידרלכנר שחקן אוגסבורג. רויטרס
42 שניות הספיקו לו. נידרלכנר/רויטרס

מיינץ - אוגסבורג 1:0

הקבוצה של הייקו הרליך עם שלוש נקודות חשובות מאוד, שגם משפרות את מאזנה ומרחיקות אותה מהקו האדום וגם גורמות למיינץ לשקוע עוד יותר במאבקי התחתית.

האורחת כבשה כבר אחרי 42 שניות: קרלוס גרוסו שלח לעומק את פלוריאן נידרלכנר, שהסתובב ולקח את הכדור מהאוויר בצורה פשוט מושלמת כשהוא פוגע בדשא ועולה מעל השוער פנימה. זה היה השער השלישי העונה שאוגסבורג כובשת בדקת המשחק הראשונה ובכך היא השוותה שיא שרק שתי קבוצות בעבר רשמו: דואיסבורג 1974/5 וזארברוקן ב-1985/6.

שחקן לאציו דניאל קאליג'ורי עם שחקן באייר לברקוזן מיטשל וייזר. GettyImages
חגגו שער יתרון, אך לא הצליחו לשמור עליו ושוב לא ניצחו. שחקני שאלקה חוגגים עם קא/GettyImages

שאלקה - באייר לברקוזן 1:1

הרויאל בלוז שוב לא ניצחו, וסופרים כבר 13 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, מה שמהווה שיא מועדון שלילי. האורחת שעלתה בשבוע שעבר לגמר הגביע, החזירה יותר בכדור, אך מצאה את עצמה בפיגור לאחר שדניאל קאליג'ורי דייק מהנקודה הלבנה (51) לאחר ספק נגיעת יד של אדמונד טפסובה, 0:1 לשאלקה. בדקה ה-81 ניסה וונדל למצוא בכדור רוחב את פאוליניו, שנכנס כמחליף שבע דקות קודם לכן, אך מצא במקום זה את חואן מירנדה של לברקוזן שדחק את הכדור לשערו הוא וקבע את תוצאת הסיום - 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully