וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת קאמבק? אריאן רובן: "לא רוצה להגיד לא או כן"

ההולנדי בן ה-36 התאמן במתחם האימונים של באיירן מינכן וסיפר שהוא עדיין בכושר מצוין ולא שולל לחזור לשחק, אך לא אצל הבווארים

אתר רשמי

האם אריאן רובן בדרך לקאמבק? ההולנדי, שפרש בתום העונה שעברה, התאמן השבוע ביחד עם שחקני באיירן מינכן במתחם האימונים שלהם בזבנר שטראסה ולא פסל אופציה של חזרה לכדורגל.

"אני חייב לאכזב אתכם", פתח רובן, "אבל קאמבק שלי לבאיירן מינכן הוא בלתי אפשרי ב-100%. לגבי כדורגל אי אפשר לדעת. אני לא רוצה לומר כן או לא עכשיו. משפחתי ואני אמורים לחזור להולנד בסוף החודש. נראה מה יהיה. בכל מקרה אני תמיד אשאר מחובר מאוד לבאיירן מינכן. אני מתאמן פעמיים-שלוש בשבוע עם ראש מחלקת הכושר ד"ר הולגר ברויך ורציתי להמשיך בזה. אנחנו רצים, עושים ספרינטים וגם אימונים עם הכדור. אני נהנה מזה ורוצה להישאר בכושר. אני אסיר תודה כלפי המועדון שנותן לי את האפשרות להתאמן. בחודשים האחרונים התאמנתי הרבה במתחם האימונים של באיירן".

ההולנדי בן ה-36, ששיחק בכרונינגן, פ.ס.וו איינדהובן, צ'לסי, ריאל מדריד וחווה את שיאי הקריירה שלו בבאיירן מינכן כמובן, המשיך ואמר: "אני נמצא בכושר טוב מאוד. להישאר בכושר אחרי הפרישה זה חשוב מאוד עבורי. רציתי גם לרוץ מרתון השנה, מה שלא התאפשר בגלל משבר הקורונה. אני חושב שלא עליתי במשקל, אז הכול בסדר איתי. אני מרגיש טוב כרגע. גם ירד ממני הרבה לחץ. יש ימים בהם אני מתאמן בצורה אינטנסיבית מאוד בזמני הפנוי. אם מתחיל לכאוב לי אז אני מפסיק וחוזר להתאמן כשהכאב נעלם. זה שונה מאוד ממה שהיה במהלך הקריירה שלי".

רובן נשאל אם יש לו עצות להשיא לבן ארצו ג'ושוע זירקזה, שזכה לדקות בבאיירן העונה, ואמר: "הוא וכל שאר הכישרונות בבאיירן לא יכולים להיות מרוצים מעצמם אף פעם. ג'ושוע חייב לרצות להשתפר בכל יום, לקבוע לעצמו מטרה חדשה בכל יום ולא להרגיש שבע לעולם. חשוב מאוד גם שהוא ינתח את ההופעות שלו. העובדה שהוא כל הזמן בסגל לאחרונה מראה שהאנזי פליק מרוצה מההתפתחות שלו, אבל יהיה חשוב מאוד שהוא ישחק באופן קבוע. אני מאחל לו רק טוב לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully