וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש, לוק מפתיע וסלפי שגרם לדמעות: הקאמבק המרגש של "בנג'מין" מסי

ברצלונה חגגה את החזרה המרשימה של הפרעוש, הופתעה מהמראה החדש-ישן ומתקרית חריגה בסיום, אבל הרבה פחות מהשער והבישול. אלבה מודה: הפגרה עשתה טוב

אתר רשמי

הליגה הגרמנית כבר חזרה לפני מספר שבועות, גם ליגת העל בישראל משוחקת כבר זמן מה, אבל אמש (שבת) הכדורגל חזר באמת - יחד עם שובו של ליאונל מסי. הפרעוש רשם קאמבק מוצלח מהפגרה עם בישול ושער ב-0:4 החלק של ברצלונה על מאיורקה, סייע לבארסה לפתוח פער (זמני) של חמש נקודות על פני ריאל מדריד בפסגה, והוכיח שסדרי עולם לא משתנים.

הפרעוש המתין עד הדקה ה-93 כדי למצוא את הרשת, אבל אחרי שעשה זאת רשם לעצמו עוד שיא לאוסף: הוא הפך לשחקן הראשון אי פעם בליגה הספרדית שכובש 20 שערים ומעלה במשך 12 עונות ברציפות. שימו לב למספרים המדהימים שלו:

עונת 08/09 - 23 שערים
עונת 09/10 - 34 שערים
עונת 10/11 - 31 שערים
עונת 11/12 - 50 שערים
עונת 12/13 - 46 שערים
עונת 13/14 - 28 שערים
עונת 14/15 - 43 שערים
עונת 15/16 - 26 שערים
עונת 16/17 - 37 שערים
עונת 17/18 - 34 שערים
עונת 18/19 - 36 שערים
עונת 19/20 - 20 שערים

ליאונל מסי, ברצלונה, חוגג. GettyImages
כאילו לא היתה פגרה. מסי חוגג/GettyImages

כמו כן, היה זה שערו הראשון שכבש מסי בחודש יוני בליגה הספרדית. כעת נותר לו לכבוש רק בחודש יולי כדי להשלים מאזן של שערים בכל אחד מ-12 החודשים בשנה קלנדרית.

באופן טבעי, הפוקוס הלך בסיום למסי. "ליאו הוא ליאו. הוא עושה את מה שהוא עושה במשך שנים, זה לא מפתיע", שיבח מאמן ברצלונה קיקה סטיין. מסי קיבל את הציון 8 בעיתון "ספורט", בו ציינו ש"בארסה נהנתה מיכולת נפלאה של מסי, כמו מספר 10 אמיתי".

אבל מסי גנב את ההצגה לא רק בזכות השער והבישול. ראשית, מה שגרר לא פחות תגובות ברשתות החברתיות היתה ההופעה שלו: מגולח לראשונה מזה זמן רב, עם תסרוקת חדשה, ומראה כללי שמזכיר את מסי בצעירותו - מה שגרם לכמה גולשים להכתיר אותו כ"בנג'מין מסי", כמו דמותו המפורסמת של בנג'מין באטן, שהולך ונהיה צעיר ככל שהשנים עוברות.

עוד בוואלה

ספרד: ברצלונה חזרה מהפגרה עם 0:4 על מאיורקה

לכתבה המלאה
מם על ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מם על ליאונל מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר
מם על ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מם על ליאונל מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר
מם על ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מם על ליאונל מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר
מם על ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מם על ליאונל מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר
מם על ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מם על ליאונל מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר

מאורע מפתיע נוסף סביב מסי התרחש מיד עם שריקת הסיום, כשפולש בלתי צפוי פרץ למגרש כדי להצטלם בסלפי עם מסי למרות שהמשחק התנהל ללא קהל, כמובן. המעריץ הצעיר הגיע לבוש בחולצה של מסי במדי נבחרת ארגנטינה וניסה להצטלם עם אלילו, לפני שנעצר על ידי כוחות האבטחה. הפריצה שלו למגרש הסתיימה באקורדים צורמים, אחרי שלא הצליח לצלם תמונה שמצאה חן בעיניו, ירד מכר הדשא בדמעות כשהוא מלווה במאבטחים - והפך לשיחת היום בספרד.

"החלום שלי היה להצטלם עם מסי, אבל התמונה שצילמתי יצאה לא טוב", סיפר הנער הצעיר בעצב לתקשורת הספרדית. "תכננתי את זה במשך על פגרת הקורונה, וזו היתה חוויה מדהימה למרות שנכשלתי בגלל שהייתי מתוח. טיפסתי מעל גדר בגובה שני מטרים, קפצתי ומצאתי את עצמי במגרש. נכנסתי לאצטדיון בערך הדקה ה-40, ותכננתי איך אצטלם עם מסי. צעקתי לעברו, 'מסי, מסי', בסופו של דבר לא יצא מזה כלום".

לצד הקאמבק של מסי, שמחו בברצלונה גם משער הבכורה של מרטין ברייתוויט, שמנסה להוכיח שמקומו בקבוצה. "אני לוקח מהמשחק הזה את היכולת הטובה שמרטין הציג", החמיא קיקה סטיין, וגם בתקשורת הקטלאנית החמיאו וציינו ש"אמרו שהוא לא מתאים לברצלונה, אבל הערב הוא הוכיח שהוא בדיוק החלוץ שהיא חיפשה".

נקודת אור נוספת היתה החזרה של לואיס סוארס שמתאושש מפציעה ועלה מהספסל. "היכולת שהוא הציג בזמן שהיה על המגרש היתה מרהיבה, בהתחשב בכך שלא שיחק כל כך הרבה זמן. בטוח שנראה ממנו הרבה יותר ככל שהזמן יעבור", ציין סטיין.

ג'ורדי אלבה, עוד אחד מהכובשים של ברצלונה, מודה שהפגרה עשתה לו טוב. "הייתי זקוק למנוחה פיזית ומנטלית. עברתי שלוש פציעות העונה, אבל עכשיו אני מרגיש מצוין", אמר. לטענת אלבה, שגם ספג כרטיס צהוב וייעדר מהמשחק הבא נגד לגאנס, "כשאנחנו במיטבנו, אנחנו לא צריכים להיות מודאגים מאף אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully