וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.6: קבאני וטיאגו סילבה עוזבים את פ.ס.ז', "אופמקאנו יעבור לארסנל"

לאונרדו אישר שהחלוץ והבלם יעזבו בתום העונה, גם טאנגי קואסי הצעיר יעזוב. התקשורת באיטליה מדווחת שבלם לייפציג בחר בתותחנים

מתוך שידורי הליגה הסרבית

העברות

* החלוץ האירי דייויד מקגולדריק חתם על חוזה חדש בשפילד יונייטד עד 2022. האירי בן ה-32 הוא השחקן השלישי שמאריך חוזה השבוע, אחרי בילי שארפ ואוליבר נורווד.

* נאנט הודיעה על החתמתו של קשר ליברפול פדרו צ'יריבייה. הספרדי בן ה-23 חתם אצל הצהובים-ירוקים עד 2023.

* מארסיי החתימה ארבעה שחקנים מהאקדמיה שלה על חוזים מקצועניים: ז'ורס ראהו בן ה-17, נאסים אחמד בן ה-19 ושייק סואר ורישקאר רישאר בני ה-18.

פאולו דיבאלה יובנטוס. רויטרס
יישאר או יעזוב? דיבאלה/רויטרס

שמועות

* לאונרדו המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן אישר: אדינסון קבאני וטיאגו סילבה יעזבו את הקבוצה בתום העונה. קבאני, מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, יעזוב אחרי שבע שנים. סילבה אחרי שמונה שנים. השניים מסיימים חוזה בתום העונה.

* על פי דיווחים באיטליה, ר.ב. לייפציג הודיעה למילאן שדאיו אופמקאנו יצטרף לארסנל, אחרי שהרוסונרי ביקשו לפתוח במו"מ רשמי. לפי הדיווחים, התותחנים הגיעו לסיכום עם לייפציג והם אלו שיזכו בבלם הצרפתי, 21, שהוזכר כמועמד לקבוצות גדולות רבות ברחבי אירופה.

* למרות הדיווחים בשבוע שעבר על כך שיאריך חוזה בפריז סן ז'רמן, ב-RMC טוענים שטאנגי קואסי, הבלם/קשר בן ה-18 שכבש העונה בליגה ושיחק גם בליגת האלופות, הודיע לאלופת צרפת כי יעזוב עם סיום חוזהו בסוף החודש. לייפציג ירדה גם היא מהפרק לגביו, וכעת הוא הופך להיות אחד הצעירים המבוקשים באירופה.

* ב"אס" הספרדי מדווחים שריאל מדריד בודקת אפשרות לצרף את הקשר האדיר של צ'לסי, אנגולו קאנטה בן ה-29. על פי הדיווח, הבלאנקוס מתכוונים להציע לבלוז כ-80 מיליון יורו עבור הצרפתי, מהשחקנים הבולטים בפרמיירליג בחמש השנים האחרונות.

* עוד מדווחים בספרד שמנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה בודקים אפשרות לצרף את פליפה קוטיניו, הקשר הברזילאי בן ה-27 שמתשייך לברצלונה והושאל בעונה שעברה לבאיירן מינכן.

* באיטליה מדווחים שחלוץ יובנטוס פאולו דיבאלה יכריע בקרוב לגבי עתידו. אלופת איטליה חוששת מתחרות שיציבו בפניה הקבוצות האנגליות. הארגנטינאי מסיים את חוזהו ביובה ב-2022 ועדיין לא הגיע לסיכום על הארכת החוזה.

* על פי "סקיי איטליה", מילאן תחתים ביום שני את פייר קאלולו, מגן נבחרת צרפת הצעירה, על חוזה לחמש שנים. השחקן בן ה-20 בחר במילאן על פני באיירן מינכן, אחרי שדחה הצעה לחתום על חוזה מקצועני ראשון בליון, בה לא רשם דקה בקבוצה הבוגרת.

* ג'וד בלינגהאם בן ה-16 מבירמינגהם נמצא בדרך לבורוסיה דורטמונד למרות המאמצים של מנצ'סטר יונייטד לצרפו. השדים האדומים הביאו מוקדם יותר השנה את השחקן ואת הוריו אל מתחם האימונים שלהם ואפילו הפגישו אותו עם אולה גונאר סולשיאר ואלכס פרגוסון כדי לנסות לשכנע את המשפחה לחתום אצלם. בלינגהאם הצעיר התרשם, אבל מעדיף לעבור לגרמניה. על פי הדיווח, הקשר - שיחגוג 17 ב-29 ביוני - ירוויח בגרמניה 60 אלף ליש"ט בשבוע, שהם "קצת" יותר מ-145 הליש"ט שהוא מרוויח כרגע.

* יובנטוס תעמיד את ארון ראמזי למכירה, שנה בלבד אחרי שצירפה אותו מארסנל. ב"דיילי מייל" טוענים שאלופת איטליה רוצה להיפטר מהשכר הכבד של הוולשי, שמשתכר כ-450 אלף יורו בשבוע. מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמועמדת לצרף את ראמזי.

* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על אנסו פאטי מברצלונה אחרי שזו דחתה הצעה בסך 100 מיליון יורו בתמורה לשחקן בן ה-17. בספרד טוענים שיונייטד תגיש הצעה חדשה לאלופת ספרד ונחושה מאוד לצרפו.

* ליון רוצה את בלם אינטר דייגו גודין. הבלם האורוגוואי הוותיק הצטרף אל הנראזורי רק בתחילת העונה הנוכחית, אבל נראה שאנטוניו קונטה כבר מוכן לשחרר אותו.

* דניאל קאליג'ורי משאלקה קרוב לאוגסבורג אחרי שדחה את ההצעה להישאר אצל הרויאל בלוז תמורת קיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully