וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון: "ירדן שועה צריך לשלם את הקנס", המשטרה תבצע מעצרים של אוהדים?

13.6.2020 / 10:11

יו"ר המנהלת מבהיר: "מכבי חיפה לא עברה עבירה, אלא השחקן עצמו. שחקן שיילך למסיבה יסכן את המשך הקריירה שלו". במשטרת ישראל הפיקו לקחים וייערכו בצורה אחרת למשחקים הקרובים

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

בווידאו: בצל פרשת המין, שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון

במנהלת הליגות בכדורגל קיבלו הבטחה ממשטרת ישראל כי במשחקים הקרובים בליגת העל תהיה אכיפה יותר רצינית ומשמעותית במגרשים. על פי המסר שהועבר למנהלת, המשטרה הפיקה לקחים ותיערך אחרת מסביב למגרשים. הדברים מכוונים בעיקר למשחק הדרבי התל אביבי בעוד שמונה ימים, אבל כבר הערב (שבת) ובמשחק של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע ביום שני, אמורה להיות אכיפה אחרת. על פי מה שידוע, המשטרה מתכוונת לתת דו"חות לאוהדים ואף לבצע מעצרים אם אוהדי הכדורגל יפרו את החוק שאומר כי ההתקהלות מותרת עד 50 איש כאשר האנשים חייבים לעטות מסיכות.

יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון אמר בעניין שחקני הכדורגל שלא שומרים על תנאי הבידוד כמו במקרה ירדן שועה: "אני מקווה שכל השחקנים יעמדו בתנאי הבידוד עד סוף העונה. בסך הכול לא נותר לנו זמן רב עד סיום העונה. שחקני הפלייאוף התחתון מסיימים כבר ב-1 ביולי וגם שחקני הפלייאוף העליון מעט אחרי זה. באמת שלא נותר זמן רב ואני דורש מכל השחקנים עוד קצת מאמץ בנושא". כלפון הבהיר: "שחקן שייתפס יקבל סנקציות כבדות ועלול לסיים את הכדורגל. שחקן שיילך למסיבה, ידביק את הקבוצה ונעצור את הליגה בגלל זה, יסכן את המשך הקריירה שלו. אנחנו לא נסתפק בקנס כספי נגד שחקן שיביא להשבתת הכדורגל כיוון שהפר בידוד". בעניין האישי של ירדן שועה, אמר כלפון: "אני מצפה שמכבי חיפה תטיל את הקנס על ירדן שועה. מכבי חיפה לא עברה עבירה. מי שעבר עבירה זה השחקן והוא צריך לשלם". כזכור קיזזה המנהלת מחשבון מכבי חיפה סכום של 30 אלף שקל עקב הפרת הבידוד של שועה.

ירדן שועה, שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
״הוא צריך לשלם״. שועה/שלומי גבאי

לקראת המשחקים הקרובים, אמר כלפון: "אני מצפה שהקהל לא יתקרב לאצטדיון. המשטרה הפיקה לקחים ותיערך אחרת מסביב למגרש. בעקבות המקרים שהיו נראה אכיפה יותר גדולה. אני מזכיר שהתקהלות של מעל 50 איש אינה חוקית ובכל מקרה האוהדים חייבים לעטות מסיכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully