וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל ריקודים ביציע: נובאק דג'וקוביץ' לקח חלק בטורניר ראווה לעיני אלפי צופים

בזמן שבעולם הטניס שוברים את הראש לקראת ה-US Open שאמור להיערך בצל הקורונה, בסרביה משדרים עסקים כרגיל: "הנהלים אצלנו שונים משל מדינות אחרות". המדורג 1 הציג ביצועים, ולא רק על משטח הטניס. צפו

פלייר נובאק ג׳וקוביץ׳ טניסאי סרבי חוגג ביציעים במהלך טורניר ראווה בבלגרד/צילום מסך

בווידאו: נובאק דג'וקוביץ' חוגג ביציעים בבלגרד

בעולם הטניס עוסקים בחודשים האחרונים בעיקר בדבר אחד: האם ואיך לקיים את טורניר ה-US Open, שאמור להיפתח בארצות הברית ב-25 באוגוסט. כמה מלווים יוכלו לשהות לצד כל שחקן; האם ניתן יהיה להכניס קהל ואם כן, כמה? ומה לגבי מתחמי האירוח של השחקנים? בכל אופן, בזמן שהראש של הטניסאים הבכירים השונים בטורניר שקיומו עדיין מוטל בספק, נראה שהראש של המדורג 1 בעולם, נובאק דג'וקוביץ', עסוק בדברים קצת אחרים.

בזמן שברוב מדינות העולם אוסרים לקיים אירועי ספורט עם קהל, בבלגרד בירת סרביה נערך טורניר ראווה בהשתתפות נולה, אלכסנדר זברב, דומיניק תים, ילנה ינקוביץ' וטניסאים נוספים אחרים, לעיני אלפי אנשים ביציעים.

"אצלנו בסרביה הנהלים שונים ממדינות אחרות בעולם", אמר דג'וקוביץ' בתגובה. "לכן אנחנו לא חושבים על סטנדרטיים בינלאומיים. בסרביה כמות הנדבקים נמוכה יותר משאר המדינות בעולם. אני מבין שמבקרים אותנו וטוענים שזה מסוכן, אבל ההחלטה אם לקיים טורניר כזה או לא, היא לא שלי. אנחנו קשובים להוראות הממשלה, ומקווים שבקרוב כל הסיפור הזה יהיה מאחורינו. ברור שקשה מאוד לראות למה גורמת המגיפה ברחבי העולם וברור שיש סיכון, אבל החיים ממשיכים, ואנחנו כספורטאים צריכים להמשיך להתחרות".

צפו בחגיגות של דג'וקוביץ'

במהלך הטורניר, מלבד מכות והחזרות לעיני קהל סרבי נלהב, החליט דג'וקוביץ' שזה לא ממש מספיק לו. הוא עלה ליציע ולקח חלק במסיבה מאולתרת ביציעים. הווידאו שלו רוקד הפך כמובן לוויראלי ברגע.

עד עתה, נרשמו למעלה מ-12 אלף נדבקים בנגיף הקורונה בסרביה, מתוכם 252 מתו. לא מדובר באירוע הספורט הראשון בסרביה שנערך עם קהל, אחרי שבסוף השבוע במהלך הדרבי בין פרטיזן בלגרד לכוכב האדום בלגרד בכדורגל נכחו כ-20 אלף אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully