וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצול ב-NBA: למעלה מ-80 שחקנים מתנגדים לחזרת הליגה, לברון ג'יימס לא ביניהם

חזרת הליגה הטובה בעולם ב-30 ביולי מוטלת בספק. בארה"ב מדווחים ששחקנים רבים חוששים לשוב לפרקט, אירווינג הודיע: "מוכן לוותר על כל מה שיש לי כדי לגרום לשינוי". קינג ג'יימס דווקא חושב אחרת: "הוא מאמין שאם יחזור התדמית שלו לא תיפגע"

צילום מסך

בווידאו: שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד מוחה נגד הריגתו של ג'ורג' פלויד

אחרי שב-NBA כבר הודיעו שהליגה תשוב לפעילות ב-30 ביולי, הלילה (בין שישי לשבת) מדווח הכתב הבכיר של "האתלטיק", שאמס צ'רניה, כי חלק גדול משחקני הליגה שוקלים שלא לשוב לשחק עוד העונה. על פי הדיווח של צ'רניה, למעלה מ-80 שחקנים לקחו חלק בשיחה טלפונית משותפת בשישי האחרון, אותה הוביל קיירי אירווינג, שאמר בין היתר: "אני מוכן לוותר על כל מה שיש לי כדי לגרום לשינוי".

"אני לא תומך בחזרה של הליגה באורלנדו", הוסיף אירווינג במהלך השיחה, בה לקחו חלק בין היתר גם קווין דוראנט, ג'ואל אמביד, טוביאס האריס, מלקולם ברוגדון, קייל לאורי, כרמלו אנתוני, כריס פול, דונובן מיטשל ועוד. "נמאס מהגזענות השיטתית הזו וכל הבולשיט. משהו מריח לי לא טוב", ציין כוכב ברוקלין נטס, שעבר ניתוח בכתפו ובכל מקרה לא יוכל לשחק בזמן הקרוב.

צ'רניה טוען שחלק גדול מהשחקנים חושש לשוב בשל התפשטות נגיף הקורונה בארצות הברית, בעוד ששחקנים אחרים שוקלים שלא לשוב לשחק עוד העונה בשל המחאות והמהומות הנערכות בכל המדינה בעקבות מותו הטרגי של ג'ורג' פלויד.

עוד טוען צ'רניה כי חלק גדול משחקני לוס אנג'לס לייקרס לקחו חלק בשיחה וגם הם שוקלים שלא לשוב לפרקט, אך לא מדובר על לברון ג'יימס, שעל פי דיווח של העיתונאי סם אמיק, היה רוצה לשוב לשחק העונה: "לברון מאמין שחזרה לפרקט לא תפגע בתדמית שלו וביכולת שלו להוביל לשינוי משמעותי בחברה".

בניגוד לרשימה הארוכה של השחקנים שלא רוצים לשוב לשחק, ישנם כאלו שהיו נותנים הכול כדי לשוב לפרקט. "חשוב שלקבוצות כמו קליבלנד תהיה אפשרות לערוך כמה משחקים כדי להישאר בקבצב ולשמור על כושר", אמר כוכב הקאבס קווין לאב. "שמונה חודשים ברציפות ללא כדורסל? אין סיכוי שנוכל להשתפר בצורה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully